88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دیدار مسئولین ورزشی و اعضای شورای اسلامی شهر محمد شهر و تقدیر از معلولانی که در مسابقات انتخابی تیم ملی بوچیا خوش درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: براتی رئیس هیئت های جانبازان و معلولین استان البرز به همراه اعضای شورای شهر محمد شهر با حضور در مجموعه کهریزک با ورزشکاران معلول این مرکز دیدار و از نفرات انتخاب شده برای حضور در تیم ملی بوچیا تقدیر کردند.

براتی رئیس هیئت های جانبازان و معلولین استان البرز در این دیدار با اشاره به توانمندی های معلولان آسایشگاه گفت:گامی که امروز مجموعه کهریزک در جهت شکوفایی توانمندی های  معلولان برداشته است قابل ستایش و قدردانی است.

وی افزود :معلولان همیشه در عمل ثابت کردند که خواستن توانستند است و  اگر خودشان را باور کنند برایشان غیر ممکنی وجود ندارد.

علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه هم در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی گفت: در این دیدار مسئولین با بازدید از بخش های مختلف کهریزک، پای درد و دل ها و صحبت های معلولین نشستند و وعده هایی برای سهولت رفت و آمد معلولین و آماده سازی بستر شهر و مناسب سازی مسیر معلولین محمد شهر دادند.

وی افزود: در این دیدار که براتی رئیس هیئت های جانبازان و معلولین استان البرز و آقایان عزیزی و اسکندری از اعضای شورای اسلامي شهر محمد شهر حضور داشتند،  قول مساعد در خصوص نصب بنر برای نفرات قهرمان مسابقات ورزشی در سطح شهر محمد شهر داده شد.

ترابی مسئول ورزش آسایشگاه خیریه کهریزک افزود: قرار شد با مساعدت مسئولان شهری، در حوزه  فرهنگی معلولین بستر سازی مفید شهری و همچنین در ردیف بودجه شهرداری، هزینه ای برای رسیدگی به امورات معلولین این مجموعه تعریف کنند.

ترابی در پایان اضافه کرد: استفاده از سالن های ورزشی در محدوده محمد شهر و همچنین بکارگیری و در اختیار قرار دادن  ماشین های مناسب سازی شده برای استفاده معلولان آسایشگاه کهریزک برای تردد در سطح کرج درخواست هایی بود که امروز مطرح و قرار شد انجام گیرد.

در مسابقات کشوری و انتخابی بوچیا ۷ نفراز معلولین ورزشکار کهریزک البرز بصورت مجازی شرکت که ۲ نفر از آنها برگزیده و برای مسابقات پیش رو کشور به اردوی تیم ملي دعوت می شوند