88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 مرکز آموزش و توانبخشی طیف اتیسم آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز به عنوان واحد نمونه ملی انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی خیریه موسسه کهریزک:  نشست مشترک و جلسه تخصصی اعضای محترم کمیته سازمان بهزیستی کشور با هدف ارزیابی مرکز روزانه اتیسم آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز به عنوان "مرکز نمونه کشوری در زمینه آموزش و توانبخشی" با حضور دکتر سید علی صمدی مشاور محترم علمی بهزیستی کشور، محمدی فلاح مدیرکل محترم بهزیستی استان البرز و هیئت همراه، دکتر نوع پرست مدیرکل دفتر توانبخشی حرفه ای و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور، پورسید رییس گروه نطارت و برنامه ریزی مراکز توانبخشی و آموزشی سازمان بهزیستی کشور و همچنین دکتر اسماعیلی سرمد رییس گروه توانبخشی حرفه ای سازمان و هیئت همراه با دکتر افشین وجدانی روشن مدیر محترم آسایشگاه و مدیران مربوطه در سالن جلسات آسایشگاه برگزار شد.

در ابتدا دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن خیر مقدم به مدعوین، معرفی جامعی از خدمات انجام شده و عملکرد آسایشگاه در حوزه اتیسم را ارائه داد و گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک تمام استانداردهای لازم جهت کسب عنوان واحد نمونه ملی در حوزه  اتیسم را رعایت کرده و در سطح کیفی بسیار بالایی خدمات متنوع و جامعی را به جامعه هدف ارائه می دهد و از این حیث گام های بسیار مهمی برداشته شده که نیازمند تلاش و تمرکز بیشتر به جهت ثبت عملکرد ارزشمند این مجموعه در راستای ارتقای سطح آموزش و  توانبخشی طیف اتیسم دارد.

دکتر وجدانی روشن در پایان با بیان اینکه آسایشگاه کهریزک نماد درخشان خدمت به مددجویان است، افزود: این افتخار بزرگ را مدیون و مرهون زحمات همکاران دلسوز، دغدغه مند و پرتلاش می دانم. این موفقیت ثمره سالها تلاش و اقدامات ارزشمند خانواده بزرگ کهریزک می باشد که در کنار هم و دست در دست هم با گذر از تمام موانع و سختی ها به دست آمد. به تمام همکارانم تبریک خداقوت می گویم و درادامه مسیر رشد و تعالی سلامتی و توفیقات روز افزون آرزو می کنم.

دکتر نوع پرست مدیرکل دفتر توانبخشی حرفه ای و توانپزشکی سازمان بهزیستی کشور با ابراز خرسندی از حضور در مجموعه کهریزک در این خصوص بیان کرد: آسایشگاه کهریزک در واقع یکی از مراکز نمونه استان البرز می باشد که در بسیاری از حوزه های توانبخشی به مددجویان بسیار خوش درخشیده از این رو خیلی خرسندیم که تحت عنوان بازدید از طرح کشوری و همچنین پس از ارزیابی های تخصصی و اجرای بسیاردقیق این طرح با افتخار اعلام می کنیم که مرکز آموزش و توانبخشی طیف اتیسم آسایشگاه خیریه استان البرز به عنوان مرکز نمونه شناخته شدکه ضمن خدا قوت جانانه این موفقیت بزرگ را به مدیریت و کارکنان پرتلاش مجموعه کهریزک تبریک می گوییم.

وجیهه محمدی فلاح  مدیر کل بهزیستی استان البرز نیز ضمن عرض خداقوت و تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و پرسنل زحمتکش آسایشگاه کهریزک گفت: مجموعه کهریزک نگین استان البرز می باشد دراین مرکز کیفیت خدمات بسیار مورد توجه می باشد و حجم دغدغه مدیران این مرکز برای ارائه هرچه بهتر و تخصصی تر خدمات به مددجویان بسیار ارزشمند است.

دکتر صمدی مشاور علمی سازمان بهزیستی کشور ضمن تشکر از همکاری ارزشمند مدیر و کارکنان مجموعه کهریزک در این خصوص بیان کرد: از زمان آغاز طرح کشوری، مجموعه بزرگ کهریزک همکاری بسیار دقیق و نزدیک با همکاران مربوطه داشتند و در اجرای برنامه صحیح آیتم ها همواره پیش گام و پیشتاز بوده و در واقع باید عنوان کنم که تعامل و همکاری با مجموعه ارزشمند کهریزک موجب افتخار و مباهات بود و برگ زرین دیگری به دفتر پر افتخار کهریزک اضافه شد.

گفتنی است مرکز آموزش و توانبخشی روزانه اختلال طیف اتیسم آسایشگاه کهریزک‌البرز، با توجه به ارزیابی‌های انجام‌شده و  همچنین تغییرات محیطی و محتوایی که در شش ماهه گذشته اجرا شده، به عنوان مرکز نمونه کشوری در زمینه آموزش و توانبخشی انتخاب شد.

لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800  نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.