88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کارگروه تیمی (فرمانداری، بهزیستی، اداره بهداشت) از مراکز نگهداری سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: کارگروه تیمی (فرمانداری، بهزیستی، اداره بهداشت)  با حضور سید محمد حسینی مدیر بنیاد شهید منطقه یک کرج  به همراه فواد فروغی کیا دبیر ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان کرج و هیئت همراه، دکتر شهسواری معاون محترم سلامت و توانبخشی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز و  جمعی از مدیران و مسئولین از مراکز سالمندی (لاله، رز و گلها ) بازديد کردند.

سید محمد حسینی مدیر بنیاد شهید منطقه یک کرج در جریان این بازدید گفت: آسایشگاه خيريه كهريزك استان البرز به همت خيرين خدمات گسترده اي در زمينه هاي مختلف درماني، نگهداري و  توانبخشی ارائه مي دهد، كه بخشي از جامعه را كه نياز به كمك دارند، در پوشش خود دارد.

مدیر بنیاد شهید منطقه یک کرج افزود: تعدادي از خيرين به صورت شبانه روزي در اين آسايشگاه در نقش پرستار، پزشک و در برخی موارد حتی به عنوان مشاوری دلسوز عمل مي كنند و برخي نيز با كمك هاي مالي مجموعه را مورد  لطف قرار مي دهند، كه هر كدام در جايگاه خود ارزشمند و قابل ستايش است.

فواد فروغی کیا دبیر ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان کرج نیز در این باره گفت: اين مجموعه خدمات موثري براي سالمندان در نظر دارد، كه برخي از اين امور موجب ايجاد شرايطي براي حضور اين افراد در جامعه شده و فضايی بانشاط و با طراوت براي آنها فراهم کرده است، كه كاري بسيار ارزشمند است، با این وجود نیازسنجی از مراکز بازدید شده و شناسایی اقلام و امکانات مورد نیاز مدد جویان از اهداف اصلی این بازدید است ..

در ادامه مدیر بنیاد شهید منطقه یک کرج و دبیر ستاد مناسب سازی و شورای سالمندان شهرستان کرج از بخش‌های مختلف آسایشگاه مانند بخش سالمندان، سالن ورزشی، فیزیوتراپی، کارگاه هنری و آموزشی بازدید کردند.