88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت هفته روابط عمومی، رئیس انجمن روابط عمومی ایران و هیئت همراه از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک: خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران و هیئت همراه با هدف خیرخواهانه و آگاهی از خدمات ارائه شده به مددجویان، بررسی شرایط همکاری در آینده، ضمن برگزاری جلسه با دکتر وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و همچنین بازدید از مراکز لاله و گلها، به پاس خدمات ارزشمند مجموعه بزرگ کهریزک از دکتر افشین وجدانی و همکاران خدوم آسایشگاه تقدیر کردند.

در ابتدا دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن خیر مقدم به مدعوین، معرفی جامعی از خدمات انجام شده و عملکرد آسایشگاه از بدو تاسیس تا اکنون به صورت کلیپ و آمار، ارائه داد و اهداف ترسیم شده را به طور کامل بیان کرد.

دکتر وجدانی ضمن نکوداشت یاد و خاطره زنده یاد دکتر محمدرضا حکیم زاده بنیانگذار موسسه خیریه کهریزک، ادامه داد: با افتخار اعلام می کنیم این آسایشگاه با تکیه بر 50 سال نماد و نشان کهریزک و همچنین سوابق علمی و عملی آسایشگاهی به یکی از ارزشمندترین مجموعه ها تبدیل شده که نه تنها در کشور بلکه در چهارچوب قوانین جهانی حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

دکتر وجدانی در پایان بیان داشت: نهال مقدسی که زنده یاد دکتر محمدرضا حکیم زاده بر زمین نهاده، امروزه به امید و دلگرمی بسیاری از سالمندان و مددجویان تبدیل شده و تمام تلاش ما و همکاران پرتلاش این است راه و روش این بزرگوار فرهیخته را در همه جای دنیا جاری و ساری نماییم.

خسرو رفیعی رئیس انجمن روابط عمومی ایران در این خصوص بیان داشت: امروز به پاسداشت هفته روابط عمومی و با هماهنگی های به عمل آمده برآن شدیم جهت تقدیر از زحمات ارزشمند مدیریت و کارکنان مجموعه خدوم کهریزک در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حضور داشته باشیم و از نزدیک شاهد خدمات ارزنده و دلسوزانه کارکنان این مجموعه به مددجویان باشیم از این رو خداوند منان را شاکریم.

رفیعی در ادامه با تاکید بر اهمیت برگزاری چنین جلسات و بازدید ها، افزود: مجموعه بزرگ کهریزک سالها  با ارائه  خدمات و عملکرد موثر و مفید با محبوبیت و مقبولیت بی نظیری از سوی مردم و جامعه مواجه شده و ما هم اینجا هستیم تا با افتخار اعلام کنیم برای نشاندن لبخند رضایت بر لبان مددجویان از هیچ کمکی دریغ نخواهیم کرد.

رفیعی در پایان بیان داشت: انجمن روابط عمومی ایران در راستای مسئولیت اجتماعی خود با قدردانی از دکتر وجدانی مدیریت متعهدانه و مدبرانه بابت حمایت های بی نظیر،  کارگشا و دلسوزانه  در اجرای برنامه های ارتباطی، توسعه فعالیت های مردم داری و ارتقاء جایگاه روابط عمومی در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز تشکر و قدردانی می کنیم. از خداوند متعال، پیشبرد اهداف متعالی در جهت خدمت رسانی به توانخواهان و مددجویان را مسئلت می نماییم.

گفتنی است در حاشیه بازدید و به مناسبت هفته روابط عمومی، به پاس خدمات ارزنده مجموعه بزرگ کهریزک لوح تقدیر انجمن روابط عمومی ایران به دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و همچنین علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز تقدیم شد.

شایان ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800 نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی ، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.