88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

محمدحسین کنعانی زادگان فوتبالیست ملی پوش تیم پرسپولیس در روز عاشورا از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک: محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در روز عاشورا و با هدف خیرخواهانه، تقدیم غذای نذری و دیدار با مددجویان از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز حضور یافت.

محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در این مورد بیان کرد: ایام سوگواری سالار شهیدان آقا امام حسین(ع) را به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض می نمایم. خیلی خوشحالم که در این مجموعه حضور دارم. به همه عزیزانی که با بنده ارتباط دارند پیشنهاد می کنم که حتما در این مجموعه خوشنام و ارزشمند حضور داشته باشند.

کنعانی زادگان در ادامه افزود: به پرسنل خدوم آسایشگاه خیریه کهریزک خداقوت می گویم که در این شرایط سخت و طاقت فرسا به مددجویان و معلولان خدمت رسانی می کنند.به معنای واقعی کهریزک قطعه ای از بهشت بر روی زمین است و همه ما باید به این موضوع توجه داشته باشیم که اگر توانی داریم باید به کار گیریم تا لبخند رضایت را بر لبان عزیزانی که چشم به راه اقدامات ما هستند، بنشانیم.

محمدحسین کنعانی زادگان در پایان بیان کرد: این لحظه برای همیشه در ذهنم باقی خواهد ماند و بنا دارم با تمام وجود در خدمت عزیزانی باشم که در مجموعه بزرگ و مقدس کهریزک زندگی می کنند. از تمام کارکنان صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و امیدوارم که دعای خیر این عزیزان همیشه شامل حال ما باشد.

گفتنی است محمدحسین کنعانی زادگان بازیکن ارزنده تیم ملی و باشگاه پرسپولیس ضمن بازدید از ساختمان یاس مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام اس و ساختمان نیلوفر مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی کودکان معلول ذهنی و اتیسم در فضای کاملا صمیمی با سایر مددجویان و معلولان ساکن در آسایشگاه خیریه کهریزک دیدار وگفت و گو کرد.

لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800 نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.