88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اردوی زیارتی و  تفریحی ویژه سالمندان مرکز روزانه آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در کردان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک: اردوی زیارتی، تفریحی و دورهمی شاد یک روزه ویژه سالمندان آسایشگاه  با هدف ایجاد انگیزه و تعامل اجتماعی و همچنین ایجاد فضای معنوی، شاد و مفرح با حضور جمعی از سالمندان زن مرکز روزانه لاله در امامزاده عبدالقهار کردان برگزار شد.

علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در خصوص برگزاری این اردو گفت: هدف ما از برگزاری چنین اردوهایی به لحاظ زیارتی و تفریحی در نهایت ایجاد فضایی معنوی و انس با ائمه اطهار و همچنین برپایی دورهمی شاد و مفرح برای مددجویان است  و این کار وظیفه ذاتی همه کارکنان است بنابراین باید تمام تلاشمان را در راستای تحقق این امر مهم که به شادی و لبخند رضایت مددجویان می انجامد، به کار ببندیم.

چاواری در ادامه افزود: این اردوی زیارتی و  تفریحی در راستای حمایت روانی اجتماعی با هدف بهبود خلق و افزایش نشاط و به منظور بالا بردن انگیزه و ایجاد روحیه شاد در سالمندان  با حضور جمعی از سالمندان زن مرکز روزانه لاله در امامزاده عبدالقهار کردان برگزار شد.

چاواری در پایان بیان داشت: طبق برنامه ریزی بنا داریم اردوهای متنوع و هدفمندی برای مددجویان برگزار نماییم چرا که بر این باوریم، برگزاری اردوها می تواند از هر لحاظ کارگشا و موثر واقع شود و به شادابی، زندگی موفق و همچنین امید به آینده توانخواهان، کمک شایانی نماید. از  اقدامات ارزشمند نیکوکاران از گذشته تا حال که همیشه در یاری مجموعه بزرگ کهریزک ثابت قدم بوده اند صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم.

گفتنی است در این اردو، برنامه های متنوع ورزشی، دورهمی شاد و همچنین زیارت امامزاده عبدالقهار از نوادگان ائمه اطهار انجام شد که رضایت سالمندان  را به دنبال داشت، همچنین پذیرایی ناهار و میان وعده توسط همکاران بین حاضرین توزیع شد.

لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 800  نفر سالمند، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.