88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

اردوی یکروزه با همت نیکوکاران روزی پر از نشاط را برای سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز رقم زد .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اردوی یکروزه ویژه سالمندان ساختمان رز با هدف ایجاد روزی مفرح و شاد با حضور جمعی از سالمندان زن در کرج برگزارشد ..

نصیرآبادی نیکوکار برگزار کننده این اردو گفت : مهیا  کردن شرایط تفریح برای مادران کهریزکی را از افتخارات خود می دانم  و از اینکه امروز توانستم در باغ گلستان  پذیرای کسانی باشم که فرصت و مجال زیادی برای حضور درجامعه ندارند، خوشحال باشم و خدارا شکر می کنم .

این اردو با همراهی یک تیم کامل اعم از  پرستار ، مراقب ، روانشناس و مربی آموزشی همراه بود ، حضور پرستار متخصص دراین اردو به منظور نیاز به فرایند های پزشکی و کمک حال بودن سالمندان ، نظارت بر مواد غذایی و میوه های سالم برای حفظ سلامتی سالمندان یک روز پرنشاط را رقم زد.

گفتنی است این اردو با هدف تقویت روحیه شادی، نشاط و آسایش روانی سالمندان و همچنین خارج کردن آنان از محیط تکراری زندگی روزمره و ملحق کردنشان به جامعه همسالان خود صورت پذیرفت .

 اجرای موسیقی زنده  و پذیرایی با میوه های فصل به همراه دست و پایکوبی سالمندان در فضای سرسبز طبیعت، نشان از این امر است که تا زمانی که خورشید در آسمان می درخشد می توان گرمای عشق را در زمین احساس کرد و در نگاه عمیق یک سالمند قیمت یک عقیق را پیداکرد .