88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دوره آموزشی مراقبین بدو استخدام با محوریت آموزش اصول ومبانی توانبخشی در آسایشگاه خیریه کهریزک برگزارشد .  

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛ دوره آموزشی ویژه مراقبین بدو استخدام با اهداف آشنایی با قوانین سازمانی و شرح وظایف مراقب و سطوح پرستاری  هفتم تیر ماه آغاز  و طی ده جلسه با نظارت حوزه سلامت و توانبخشی  در حال برگزاری است .

آموزش اصول و مبانی توانبخشی ،  مراقبت پایه و بهداشت حرفه ای و محیط ، اختلال روانشناختی در کودکان و سالمندان ، مهارت برقراری ارتباط موثر، اصول جابه جایی صحیح بیمار و ..... از اهداف برگزاری این دوره آموزشی می باشد .

منتخبین در این دوره های آموزشی موظفند به  شرح وظایف مراقب و سطوح پرستاری واقف باشند ، آشنایی با  اختلال شناختی درسالمندان وکودکان ،  نیازهای دفعی مددجویان ، پیشگیری از بیماریهای شغلی واگیر و غیر واگیر، تسهیل در خدمت رسانی اصولی و علمی را به دنبال دارد .

باتوجه به ویروس کرونا این دوره با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی  وتست  cpr از شرکت کنندگان تشکیل شد .مدرسین این حوزه دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک، دکتررضا شهسواری معاون سلامت و توانبخشی وکارشناسان

 حوزه  های پرستاری ، روانشناسی ، تغذیه و بهداشت ، کاردرمانی وگفتاردرمانی هستند که بر اساس عنوان شغلی آموزشهای لازم به مراقبین بدو استخدام را عهده دارشدند .

در پایان دوره پس از برگزاری آزمون بر اساس توانمندیهای لازم مراقبین کار خود را آغاز کرده و خدمت رسانی می کنند .

شناخت موارد مذکور علاوه برتسهیل در شرح وظایف سازمانی مراقبین، شناخت  سلسله مراتب اداری و سازمانی به منظور رعایت قوانین و مقررات حاکم بر محیط کاری را به دنبال دارد .