88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن باستانی چهارشنبه سوری با حضور هنرمندان و خیرین در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: جشن بزرگ چهارشنبه سوری در آخرین روزهای سال با حضور مددجویان و جمعی از هنرمندان و خیرین با اجرای برنامه های شاد و متنوع در محوطه ورودی ساختمان نیلوفر برگزار شد .

رحیمی خیر نیکوکار و داوطلب آسایشگاه درباره حضور پرشور خود و دوستانش در این جشن زیبا گفت : چه سعادتی بالاتر از این که بتوانم با همراهی دوستانم برای آخرت خود توشه ای هر چند کوچک جمع آوری کنم. کجای دنیا می توان لبخند معصوم این مددجویان را دید و از صمیم قلب احساس رضایت و خرسندی کرد.

وی افزود: برای من همین بس که دعایی از سر محبت و لطف پشت سرم باشد تا بتوانم با خیالی آسوده تر از نعمت سلامتیم لذت ببرم. شاد کردن این کودکان، جوانان و سالمندان می تواند باارزش ترین دارایی من در جهان باشد و توشه من در مسیر سخت و ناهموار زندگی.

محمودی از دیگر خیرین حاضر در مراسم که با اجرای استندآپ کمدی لحظات شادی را برای حاضرین در جمع ایحاد کرد نیز گفت: باعث افتخار است که بتوانم در ایجاد فضای شاد و صمیمی این مددجویان عزیز سهم کوچکی داشته باشم و از این بابت خدای متعال را شاکرم.

جشن باشکوه چهارشنبه سوری با حضور بیش از دویست نفر از توانخواهان آسایشگاه اعم از سالمندان، معلولان و بیماران ام اس، کودکان معلول ذهنی و اتیسم در سایت غربی جنب میدان نیلوفر برگزار شد. از قسمت های مهم جشن، چهارشنبه سوری، اجرای استند آپ کمدی، ساز و دهل، شعبده بازی، اجرای موسیقی شاد و محلی و دف زنی بود که زیبایی این مراسم باستانی را دو چندان کرد .

خیرین آسایشگاه نیز همچون سال های گذشته با پخت آش و لبو برای پذیرایی از مددجویان سنگ تمام گذاشتند.

در پایان این جشن باستانی با اهدای گل و شیرینی از مدعوین پذیرایی شد.