88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جلسه شورای مشارکت های مردمی با حضور مدیر آسایشگاه کهریزک استان البرز، مدیر مشارکت های مردمی و مسئولین این دفاتر، پیرامون ساز و کار و نحوه جلب و جذب افراد خیر در سالن گردهمایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز:  جلسه شورای مشارکت ها با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه ، نظری مدیر مشارکت های مردمی و سرپرستان دفاتر مشارکت های مردمی در سطح استان البرز پیرامون ساز و کار و نحوه جلب و جذب افراد خیر در سالن گردهمایی ساختمان اقاقیا برگزار شد.

در ابتدای جلسه،دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین این دفاتر بر لزوم جلب مشارکت های مردمی تاکید کرد و گفت: با توجه به ارائه خدمات مراقبتی وتوانبخشی به صورت روزانه وشبانه روزی به مددجویان آسایشگاه ، ضروری است شورای مشارکت های مردمی نسبت به اجرای برنامه و طرح های نوآورانه و هدایت مشارکت اقشار گوناگون جامعه، اعم از عموم مردم، سازمان های دولتی و غیردولتی و موسسات خیریه اقدام نماید.

مدیر آسایشگاه کهریزک استان البرز ضمن تاکید بر اینکه نوع دوستی و حفظ کرامت انسان ها از بزرگترین وظایف انسانی است گفت: می بایست برنامه ریزی لازم به منظور اجرای مسئولیت اجتماعی شرکت های استان و هدایت مبالغ جمع آوری شده به سمت آسایشگاه صورت پذیرد.

دکتر وجدانی روشن تصریح کرد: با بهره گیری از توان شرکت های دولتی و خصوصی و از طریق جلب و جذب کمک ها و حمایت های عامه مردم شرایط رشد اجتماعی و اقتصادی فراهم می گردد . وی در ادامه یکی از وظایف شورای مشارکت های مردمی را ترویج فرهنگ مشارکت و استفاده از ظرفیت مردم و بخصوص خیرین در امر کمک رسانی به نیازمندان برشمرد .

دکتر وجدانی روشن مدیر آسایشگاه کهریزک استان البرز در پایان افزود: یکی از نقاط قوت و تفاوت های بارز واحد مشارکت های مردمی در تمامی دفاتر فعال در سطح استان البرز ارتباط بسیار نزدیک این واحد با بحث نیاز سنجی در آسایشگاه است که می تواند نیازهای مددجویان آسایشگاه را در کمترین زمان ممکن به همت خیرین نیکوکار برآورده سازد.

نظری مدیر مشارکت های مردمی در این جلسه ضمن تشکر از راهنمایی ها و مشاوره های مدیر آسایشگاه افزود : ما در آسایشگاه سعی داریم با ارتباط گیری موثر و مستمر با نیکوکاران و خیرین عزیز سعی در برطرف کردن نیازهای مددجویان  داشته باشیم و این مهم تا بدین لحظه به همت خیرین عزیز و تلاش سرپرستان و کارکنان امور مشارکت های آسایشگاه میسر شده است .

گفتنی است دفاتر ده گانه جذب مشارکت های مردمی در سطح استان البرز آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی خیرین نیکوکار می باشد.

لازم به ذکر است در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بیش از 600 سالمند،معلول جسمی حرکتی و بیمار ام اس ، کودکان معلول ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و از خدمات مراقبتی، آموزشی و توانبخشی استفاده می کنند.

امید است خیرین عزیز و نیکوکار با دستان مهربان و پر خیر و برکت خود، یاری گر همکاران ما در واحد مشارکت های مردمی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز باشند.