88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شورای آموزشی مرکز علمی کاربردی کهریزک به میزبانی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک: دکتر حسن احمدی رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک، اعضای شورای آموزش، دکتر افشین وجدانی روشن قائم مقام مرکز علمی کاربردی  کهریزک استان البرز با حضور مدیر و کارکنان دانشگاه با هدف هم اندیشی، هم افزایی، آگاهی از اقدامات انجام شده، بررسی عملکرد و تدوین برنامه های آتی، ضمن برگزاری جلسه در سالن جلسات از دانشگاه علمی کاربردی کهریزک واقع در ساختمان شقایق آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

دکترحسن احمدی  رئیس مرکز علمی کاربردی کهریزک در این خصوص بیان کرد: امروز به همراه همکارانم در مجموعه بزرگ کهریزک حضور یافتیم تا از نزدیک شاهد ثمره اقدامات ارزشمندی که با تلاش مدیریت و کارکنان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز بنا شده، باشیم. ایجاد دانشگاه علمی کاربردی کهریزک یکی از اقدامات ماندگار بود که تا مدت ها به نیکی یاد خواهد شد. امروز با افتخار اعلام می کنیم، خانواده بزرگ کهریزک با اراده و پشتکار بی نظیر،  قله های پیشرفت و تعالی را یکی پس از دیگری فتح می کند.

دکتر احمدی در ادامه افزود: با ایجاد مرکز علمی کاربردی کهریزک سه هدف اصلی را دنبال می کنیم. نخست اینکه تربیت و آموزش نیروی انسانی تحصیل کرده جهت اشتغال در کهریزک با هدف بالا بردن کیفیت و راندمان کار و بالا بردن عمرمفید مددجویان را با جدیت پیگیری میکنیم، دوم اینکه طبق برنامه و پیش بینی های صورت گرفته  تا سال 2030به بیش از 170هزار نفر  تحصیل کرده و متخصص جهت اشتغال در آسایشگاه های کشور نیازمندیم و سوم اینکه باید نیازهای جامعه و خانواده جهت ارائه خدمات تخصصی به سالمندان و مددجویان در منزل را تامین کنیم.

دکتر احمدی در پایان بیان داشت: در آینده ای نزدیک و به همت نیکوکاران و خیرین تمام نواقصی ها و کمبودهای پیش بینی شده مرتفع خواهد شد و کلیه برنامه های آموزشی و علمی ترسیم شده با سرعت بیشتر و با کیفیت و استانداردهای لازم اجرا خواهد شد. در پایان از زحمات مدیریت و تمام کارکنان که در پیشرفت بیش از پیش مجموعه کهریزک نقش بسزایی ایفا می کنند صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 60 دانشجو در 6 رشته تحصیلی و در مقاطع کاردانی و کارشناسی در مرکز علمی کاربردی کهریزک در حال تحصیل می باشند که بسیاری از نیروهای تخصصی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز را تشکیل می دهند.