88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام ضیافت افطاری با حضور هنرمندان در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع)  و روز اکرام مراسم ضیافت افطاری با حضور هنرمندان و جنگ شادی در حضور جمع کثیری از سالمندان، معلولان جسمی حرکتی و بیماران ام اس،کودکان معلول ذهنی و دارای اختلال اتیسم در سالن رستوران آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

ماه رمضان ماه بندگی خداست و ماهی پربرکت است ماهی است که درهای رحمت الهی به روی مسلمانان باز می شود ماه مبارکی که غیر از روزه اعمال مستحب و پر فضیلت دیگری نیز دارد که توجه به آن می‌تواند به توفیقات شخص مؤمن بی‌افزاید، که یکی از آنها افطاری دادن به نیازمندان است.

در روزی که به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی (ع) روز اکرام نامیده شده است به همت نیکوکاران ، ضیافت افطاری با حضور مددجویان آسایشگاه ، هنرمندان و مسئولین آسایشگاه برگزار شد.ضیافتی که موجبات شادی معلولین ، کودکان و سالمندان را فراهم کرد.

رضا بنفشه خواه بازیگر سینما و تلویزیون که مهمان ویژه ضیافت افطاری در کهریزک بود در گفتگو با خبرنگار کهریزک گفت: ترجیح دادم امشب با افتخار در کهریزک البرز  و کنار این عزیزان باشم چرا که معتقدم خمس کار هنرمندان بازدید و سرکشی به آسایشگاه ها است.

وی ادامه داد : انسان وقتی وارد مراکزی همچون کهریزک می شود بیشتر قدر زندگی و سلامتی خود و خانواده خود را می داند و به خدا نزدیکتر می شود کسانی که در این مراکز مشغول خدمت هستند انسان هایی با قلب های بزرگ هستند در سال جدید آرزوی سلامتی و تندرستی برای آنان دارم

بنفشه خواه در پایان افزود : به اعتقاد من کهریزک خانه خداست و  از مردم خواهش می کنم مددجویان کهریزک را فراموش نکنند و در کنارشان باشند کسانی که اینجا نگهداری می شوند نیازمند محبت شما هستند و امیدشان بعد از خدا به شماست

سعید فخاری رکورد دار روپایی جهان هم در این مراسم گفت: به خود می بالم که امشب در کنار شما هستم امشب بزرگترین مدال تاریخ زندگیم را از شما گرفتم، مدالی که با تمام افتخاراتم فرق دارد و این مدال چیزی جز لبخند از ته دل شما عزیزان نیست.

نظری دوست بانی مراسم ضیافت افطاری در آسایشگاه هم گفت: من عضوی از خانواده کهریزک هستم و همیشه تلاش کردم موجب شادی دل های مددجویان این مجموعه باشم.