88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

کنسرت هنرجویان گروه موسیقی باران در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد. 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: گروه هنرجویان موسیقی باران در آستانه سال نو به نفع مالی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، کنسرت موسیقی خود را به سرپرستی پندار کمیلیان در سالن آمفی تئاتر آسایشگاه برگزار کرد.

پندار کمیلیان سرپرست گروه موسیقی باران در این باره گفت :  طی جلسه ای که با مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز داشتیم، قرار بر این شد که کنسرت هنرجویان گروه باران را به صورت خیریه در آسایشگاه برگزار نماییم. هدف از اجرای این کنسرت ایجاد فضایی دلنشین همراه با نواختن ساز های اصیل ایرانی اعم از سه تار، تار و دف نوازی برای مخاطبین و مدعوین مشتاق به موسیقی ایرانی بود. 

سرپرست گروه موسیقی باران افزود : موسیقی ایرانی همواره روح نواز بوده است و آنجایی که موسیقی غذای روح است، امیدواریم با اجرای این کنسرت هم اوقات خاطره انگیزی را برای مخاطبینمان ایجاد کرده و هم از این طریق توانسته باشم قدم خیری را در آستانه بهاری نو برای مددجویان عزیز آسایشگاه برداشته باشیم.

گفتنی است آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از700 نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیماران ام اس و کودکان دچار معلولیت ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.