88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور اعضای هیئت مدیره،امناء و مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک از مددجویانی که در سطح کشور و استان در رشته های مختلف ورزش مقام کسب کرده بودند تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: با حضور اعضای هیئت مدیره، امناء و مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک از مددجویانی که در سطح کشور و استان در رشته های ورزشی اتومبیلرانی(اسلالوم، رالی، تایم تریل) ،پاراتنیس روی میز، دو و میدانی، مسابقات آمادگی جسمانی و بوچیا مقام کسب کرده بودند تجلیل شد.

علیرضا چاواری مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در مراسم تجلیل از مقام آوران ورزشی مجموعه کهریزک البرز که با حضور اعضای هیئت مدیره، امناء و مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک برگزار شد گفت: یکی از بزرگترین اهداف موسسه خیریه کهریزک ایجاد بستری برای شکوفایی استعدادهای مددجویان ساکن در این مجموعه است و در طول سال های گذشته با حمایت های مدیران موسسه خیریه کهریزک مددجویان آسایشگاه در مسابقات ورزشی خوش درخشیدند.

وی افزود:خوشبختانه با حمایت های اعضای هیئت مدیره ،مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک و مدیریت آسایشگاه خیریه کهریزک البرز زمینه شناسایی استعدادهای مددجویان فراهم شده است و مددجویان ورزشکار با حضور در مسابقات کشوری خوش درخشیدند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با بیان اینکه ورزشکاران کهریزک البرز را معلولان و سالمندان ساکن در مجموعه کهریزک تشکیل می دهند، اضافه کرد: ورزشکاران در رشته های اتومبیلرانی(اسلالوم، رالی، تایم تریل) ،پاراتنیس روی میز، دو و میدانی، مسابقات آمادگی جسمانی و بوچیا همواره حائز مقام و رتبه های استانی و کشوری هستند.

چاواری با اشاره به شرکت ورزشکاران کهریزک در مسابقات لیگ کشوری بوچیا در رامسر ادامه داد: در حال حاضر ورزشکاران آسايشگاه با حریفان خود در حال رقابت هستند و امیدواریم این عزیزان با مدال های رنگارنگ به آسایشگاه برگردند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور اعضای هیئت مدیره، امناء، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک و مدیریت آسایشگاه و جمعی از مدیران و معاونین آسایشگاه البرز برگزار شد، از مدال آوران کهریزک با اهدای لوح تقدیر و جوایز نقدی تجلیل شد.

گفتنی است در پایان قهرمانان ورزشی آسایشگاه پیشنهادات و نظرات خود را در حضور اعضاء بیان کردند و همچنین نهایت تشکر و قدر دانی را از آقای دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و مسئولان مربوط داشتند.