88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

بازی نقش یا نقش معکوس با هدف افزایش عزت نفس مددجویان در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: همه روزه به منظور ایجاد فضای شاد با هدف سلامت جسمی و روانی سالمندان برنامه های متنوعی در آسایشگاه برگزار می شود که امروز برنامه نقش معکوس با هدف تقویت همکاری و تعامل سالمندان با تیم اجرایی  در مرکز نگهداری سالمندان رز برگزار شد و سالمندان در نقش مسئولین و کارکنان اداری خود ایفای نقش کردند.

زهرا  نامورپور مدیر مرکز جامع توانبخشی و نگهداری شبانه روزی سالمندان زن  در این باره گفت: بازی نقش معکوس باعث افزایش عزت نفس سالمندان، تقویت حافظه فوری، پردازش محیط و همچنین افزایش حس مسئولیت پذیری و تمرکز در سالمندان می شود .

نامور پور مدیر مرکز رز اضافه کرد: هدف از این برنامه ارزش گذاری و حفظ کرامت سالمندان می باشد که برایشان شرایطی مهیا گردد تا خودشان را در نقش پرسنل و مسئولین مجموعه ببینند و با مشکلات و محدودیت هایی که مسئولین در پاره ای از اوقات با آن مواجه هستند ،روبرو شوند و در نهایت با ایجاد حس همدلی تعامل بهتری با مسئولین  و کارکنان خود برقرار کنند.

لازم به ذکر است که در حال حاضر بیش از 180 سالمند زن به صورت شبانه روزی در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز نگهداری می شوند و از خدمات مراقبتی، توانبخشی و آموزشی استفاده می کنند.