88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: به مناسبت سالروز میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و پاسداشت روز زن، پنج شنبه 22 دی ماه مراسم ویژه ای با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ، جمعی از مدیران، مسئولان و مددجویان در ساختمان های یاس، رز و نیلوفر برگزار شد.

این مراسم که در ساختمان های یاس مرکز جامع توانبخشی و نگهداری معلولان جسمی و حرکتی و بیماران ام اس، ساختمان رز مرکز جامع توابخشی و نگهداری شبانه روزی سالمندان زن و ساختمان نیلوفر مرکز جامع توانبخشی و نگهداری شبانه روزی کودکان معلول ذهنی و اتیسم، با هدف تقدیر و تشکر و بزرگداشت مقام مادر و زن، با اجرای برنامه ای شاد و مفرح با حضور توانخواهان این مراکز اجرا شد.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن تبریک این روز خجسته به تمامی مادران و زنان آسایشگاه گفت : زن، نماد و مظهر ظرافت، جمال و سکونت است. هر موجودی مظهر نامی از نام‌های الهی است و زن آیینه تمام نمای جمال و زیبایی خداوند است.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز افزود: زن ؛ علاوه بر وجهه انسانی خویش و نیز نقش های اجتماعی اش در سطح جامعه کلان، در سطح خانواده نیز دارای نقش و مسئولیت هایی است که تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کیان انسانی و دینی خانواده، مهمترین وظایف او به عنوان مارد  وهمسر می باشد.

در این جشن شاد دو گروه نیکوکار و خیر به نام گروه موسیقی" آسمان" و "موسسه خیریه بی نام" با حضور در آسایشگاه و اجرای موسیقی شاد ساعات مفرحی را برای مددجویان آسایشگاه فراهم کردند.

در قسمت دیگری از این برنامه هدایایی به مددجویان آسایشگاه که از مادران و زنان قوی و با گذشت زمانه خود هستند به رسم قدر دانی و مهربانی اهدا شد و در بخش دیگر هنرمندان دف نواز با همراهی گروه موسیقی به هنرنمایی پرداختند.

در پایان نیز از مددجویان حاضر در جشن با اهدای گل و شیرینی پذیرایی شد.