88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مصطفی راغب خواننده محبوب و سرشناس کشور، به مناسبت روز زن و مادر، در آسایشگاه کهریزک البرز حاضر شد و با اجرای قطعات موسیقی مادران ساکن در این آسایشگاه را شاد کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، مصطفی راغب خواننده محبوب، مردمی و خوش صدای کشورمان، به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن و مادر، شنبه 24 دی ماه در جمع توانخواهان همیشه چشم به راه مرکز جامع نگهداری و توانبخشی شبانه روزی سالمندان زن حاضر شد و با اجرای موسیقی زنده شاد و دلنشین، مادران کهریزکی را مهمان نوای خوش خود کرد.

مصطفی راغب در این باره گفت : ما سعی می کنیم که هر سال برنامه اجرای موسیقی را برای موسسات خیریه داشته باشیم. به جرات و با تمام وجود می گویم که همه چیز مادیات نیست، این برنامه های معنوی است که برای من باقیات و صالحات است و برای هنرمند به یادگار باقی می ماند .

وی افزود : حضور در جمع این مادران و پدران سالخوده و افراد بی بضاعت است که از اجرای صدها کنسرت با ارزش تر  و دلنشین تر است و خدا را شاکرم که لیاقت حضور در کنار این عزیزان را دارم.حتی اگر دعای یکی از این عزیزان در حق من و دوستانم مستجاب شود، برایمان کافیست. امید دارم که باز هم این سعادت راداشته باشم که هر ساله بتوانم برنامه هایی به این شکل را اجرا کنم.

در این برنامه ی 2 ساعته، علاوه بر سالمندان بانو، سایر توانخواهان معلول، بیماران ام اس، مدیران، مسئولان و کارکنان آسایشگاته خیریه کهریزک نیز حضور داشتند و مصطفی راغب با اجرای قطعاتی چون تو را که دیدم، مادرم عشق همینه، گل سفید آرزو و .. یک روز به یاد ماندنی را در آسایشگاه خیریه کهریزک رقم زد.

گفتنی است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از700 نفر سالمند ، معلولان جسمی حرکتی، بیمار ام اس و کودکان معلول ذهنی و اختلال اتیسم به صورت شبانه روزی در حال زندگی کردن هستند و آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز خدمات توانبخشی ، نگهداری و مراقبتی به این عزیزان را به صورت شبانه روزی ارائه می دهد.