88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن گروه سفیران عشق در مراکز پنج گانه آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: جشنی باشکوه  و شاد با حضور گروه سفیران عشق در مراکز پنج گانه ( نیلوفر، یاس، لاله، رز و گلها ) صبح روز جمعه در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

مهسا جلیلیان سرپرست گروه سفیران عشق گفت : این جشن با هدف تقویت روحیه و ایجاد شادی و نشاط جمعی سالمندان و معلولین ساماندهی شده است. این که ما بتوانیم با حضور خود ساعات و اوقات خوشی را برای مددجویان فراهم آوریم ، می تواند تاثیر شگرفی در روحیه این افراد داشته باشد.

سرپرست گروه سفیران عشق افزود: با هماهنگی اعضای گروه از افراد جوان و پر شور جهت ایجاد فضای شاد دعوت به عمل آوردیم و با فراهم کردن سیستم صوتی و صدابرداری و موسیقی زنده سعی در اجرای برنامه به شکل تمام و کمال و پسندیده نمودیم . به گفته این خیر نیکوکار، شاد کردن معلولان و سالمندان کوچکترین کاری است که می توان برایشان انجام داد چرا که با خوشی آنها، کام خودمان دوچندان شاد و شیرین می شود ‌.

مهسا جلیلیان تصریح کرد: به جرات می توان گفت شاد کردن مددجویان، چه سالمند و چه معلول از جمله کارهایی است که به واقع خیر و برکت دنیا و آخرت را تومان دارد. وقتی مددجویان از سر شوق و اشتیاق، لبخند رضایت می زنند، به واقع فکر میکنم با همین کار کوچک توانسته ام وظیفه خود را در حد بضاعت به سرانجام برسانم.

گفتنی است مددجویان آسایشگاه با آغوش باز و لبی خندان پذیرای این این هنرمندان بودند و گروه سفیران عشق با اجرای برنامه هایی نظیر: دف نوازی، اجرای موسیقی زنده و رقص و آواز اوقات خوشی را برای این عزیزان رقم زدند.

این جشن با اجرای موسیقی زنده ساعاتی شاد را  به مددجویان این مرکز هدیه کردو در انتها با پذیرائی از مددجویان پایان یافت .