88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

نیکوکار البرزی در راستای کمک به مددجویان و توانخواهان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز مبلغ یک میلیارد تومان به این موسسه اهدا کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: خیر نوع دوست و نیکوکار استان البرز در جهت کمک به مددجویان در آسایشگاه ( کودکان معلول ذهنی و اتیسم ، معلولان و سالمندان) مبلغ یک میلیارد تومان به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کرد.

توکل صدقی، خیر نیکوکار در این باره گفت : همیشه در این فکر بودم که چطور می توانم کمکی به افراد نیازمند کنم. بعد از جستجوهای بسیار و بازدید از آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به ویژه بخش کودکان که وظیفه  نگهداری از کودکان اتیسم و معلول ذهنی را بر عهده دارند، تصمیم گرفتم تا مبلغی که برای کمک به نیازمندان در نظر گرفته بودم را به این موسسه اهدا کنم. خدا را شاکرم که آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به عنوان مامنی مطمئن و قابل اعتماد در حال ارائه خدمات به این عزیزان می باشد.

توکل صدقی اضافه کرد: موسسات خیریه برای یاری رساندن به افراد کم بضاعت به خیرین بزرگ با کمک های نقدی و غیر نقدی زیادی نیازمند می باشند. باید اطمینان داشت که ما با کمک های کوچکمان می توانیم به خیلی از افراد در این موسسه ها یاری برسانیم و سهمی از ثواب این کار را از آن خود کنیم.

خیر نیکوکار تصریح کرد: آرزوی بسیاری از خیرین و افراد نیکوکار، تغییر جامعه، حل کردن مشکلات آن، و بر طرف کردن مسائل و مشکلات شهروندان آن جامعه می باشد. با احسان به دیگران نه تنها افراد نیازمند خوشنود می‌شوند که افراد نیکوکار نیز از کار خوبشان به همان اندازه سود می‌برند. بدون شک بخشندگی و کمک به افراد ناتوان می تواند برای نیکوکار بسیار سودمند و مفید باشد، نیکوکار با بخشندگی در وهله اول آخرت خود را به بهترین شکل می سازد و در وهله دوم مشقت دیگران را به کمترین میزان خود می رساند.

گفتنی است در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بیش از 650 نفر کودک معلول ذهنی و اتیسم، معلول جسمی حرکتی و بیمار ام اس و سالمند در حال زندگی شبانه روزی هستند و از خدمات مراقبتی، نگهداری و توانبخشی استفاده می کنند.