88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت روز جهانی داوطلب، همایش تجلیل از داوطلبین نیکوکار آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: همایش تجلیل و تقدیر از گروه های داوطلب نیکوکار به مناسبت روز جهانی داوطلب با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز، جمعی از مسئولین و خیرین داوطلب در سالن آمفی تئاتر ساختمان اقاقیا برگزار شد.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از گروه های دواطلبی در این باره گفت : داوطلبانه کار کردن سبکی از زندگی است. تصمیمی است که فرد در جهت وقف زمان و احساس خود می گیرد .کار دواطلبانه یعنی فردی با اشتیاق و با تمام وجود و با حس مالکیت کار کند و به عبارتی، وقتی فرد با علاقه کار می کند، فکر می کند و فکر باعث خلاقیت و خلاقیت باعث نشاط می شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اضافه کرد: داوطلبانه کار کردن دقیقا مصداق واقعی این بیت معروف است که می گوید: تو نیکی میکن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد باز. این بیت به یکی از فضائل اخلاقی اشاره دارد، که نیکی کردن به دیگران بدون چشمداشت است. این بیت همچنین متذکر می‌شود که درصورت انجام این کار در همین دنیا نتیجه کارت را خواهی دید و در نهایت روزی در جایی دیگر که فکرش را نمی‌کنی، آن نیکی به خودت بازخواهد گشت. به علاوه این نکته را نیز در بردارد که حتی اگر به نظر بیاید که کار نیکت هدر رفته یا بی‌فایده بوده است، این چنین نیست و روزی ثمر کارت را خواهی دید. در آخر نیز از تمامی زحمات داوطلبین خدوم آسایشگاه که در حساس ترین برهه های زمانی یاور مددجویان بوده اند، قدردانی کرد.

 

در بخشی از این مراسم نیز خیرین داوطلب با ایراد سخنرانی از احساس خوب خود از انجام کار خیر و داوطلبانه صحبت کرده و از این بابت ابراز خرسندی کردند.

در ادامه این جشن گروه موسیقی با اجرای قطعاتی خاطره انگیز به اجرای برنامه پرداخت.

در بخش دیگری از این برنامه نیز گروه دف زنی و سنتور آوای مهر با اجرای قطعاتی زیبا فضایی دلنشین را برای مخاطبین فراهم کرد.

در پایان از خیرین داوطلب با اهدای لوح سپاس وگل و تقدیر تشکر شد.

لازم به ذکر است داوطلبین نیکوکار در گروه های نظیر آموزش، استحمام، آرایشگری، خیاطی، موسیقی، برگزاری جشن، اردوهای تفریحی و .. با آسایشگاه خیریه کهریزک البرز همکاری دارند.

گفتنی است که در حال حاضر بیش از 650 سالمند، معلول جسمی حرکتی، بیمار ام اس و کودکان معلول ذهنی و اتیسم به صورت شبانه روزی در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز مراقبت و نگهداری می شوند.