88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

همایش دوچرخه سواری رکاب سبز ویژه کارکنان به مناسبت هفته تربیت بدنی در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: دومین همایش دوچرخه سواری با عنوان رکاب سبز به مناسبت هفته تربیت بدنی به همت واحد ورزش آسایشگاه و هیئت ورزش های همگانی محمد شهر، با حضور جمعی از کارکنان و مهمانان ویژه در مسیر حرکت آسایشگاه خیریه کهریزک درب شماره 2، محله یزدی ها و اصفهانی ها و برگشت از همین مسیر تا آسایشگاه درب شما 4 برگزار شد.

 دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در این باره گفت: امروزه آنچه بیش از همه اهمیت دارد نیروی انسانی است و حتی اقتصاددانان بزرگ معتقدند آن چه در نهایت روند توسعه اقتصادی و اجتماعی یک جامعه را تبیین می کند، منابع انسانی آن کشور است نه سرمایه . تمامی سعی سازمان ها و ادارات بر این است که نیروی انسانی مورد نظرشان سالم و با انگیزه و خشنود در محیط کاری خودحاضر شوند.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اضافه کرد: طبق تحقیقاتی که انجام شده ورزش‌های گروهی کارکنان یکی از بیشترین و موثرترین تاثیرات مثبت را بر سلامت روح و روان افراد دارد. انجام ورزش هوازی باعث بهتر شدن روحیه می‌شود و حتی ورزش‌های کوتاه مدت و شدید می‌توانند حافظه رو تقویت کرده و عملکرد آن را بهتر کند.

سیده آمنه ترابی مسئول امور ورزشی آسایشگاه نیز در این باره گفت: در دو _سه سال اخیر که شاهد گسترش نوعی ویروس به نام کرونا بودیم، افراد بسیاری در اثر محدودیت های کرونا تا حد زیادی احساس خستگی داشته اند. ضعف و بی حالی ناشی از قرنطینه ماندگارترین اثرات بیماری کرونا بود. حال با توجه به رخوت و خستگی ناشی از بیماری کرونا و پشت سر گذاشتن دوران اوج همه گیری این بیماری، تصمیم بر آن شد، همایش دوچرخه سواری ویژه کارکنان آسایشگاه برگزار شود.

مسئول امور ورزشی تصریح کرد: یکی از مزیت های ورزش گروهی این است که ما را در محیط مناسبی قرار می دهد. در ورزش های گروهی ، ما هم می توانیم به افراد کمک کنیم و هم کمک بگیریم و متعهدانه برای سلامتی خودمان تلاش کنیم. در کل ورزش های گروهی به شدت توصیه می شوند.

لازم به ذکر است همایش دوچرخه سواری پرسنل با حضور دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، کارکنان آسایشگاه و جمعی از دوچرخه سواران هیئت ورزش های همگانی محمد شهر برگزار شد و در پایان به قید قرعه به 10 نفر از شرکت کنندگان هدایایی اهدا گردید.