88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن  روز دختر وولادت جلوه کوثر و شفیعه محشر درآسایشگاه خیریه کهریزک البرزبرگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛ در سالروز میلاد با سعادت فاطمه معصومه سلام الله علیها وروز دختر جشن با شکوهی با رعایت پروتکل های بهداشتی در مراکز چهارگانه  لاله ، رز ، یاس و نیلوفر برگزارشد .

درروز متبرک به نام حضرت معصومه سلام الله علیها ، توانخواهان دختر در آسایشگاه بیش از بیش دریافتند که هرگز تنها نخواهند ماند و دخترانه بودنشان همیشه حریم دارد و حرمتی که براساس فرهنگ و دستورات دینی آنان را نورچشم خانواده و جامعه کرده است ، لذا حضور نیکوکاران در برگزاری جشن و سرور در روز فرشتگان زمینی زینت بخش مراسمی شاد شد .

گروه بانوان نیروههای داوطلب ، همراهان همیشه همراه در کنار مددجویان با اهداء هدایا به مددجویان دختر و پخت ذرت مکزیکی عشق را درطبق اخلاص گذاشته و با تمام وجود تقدیم کردند .

همچنین گروه موسیقی با اجرای زنده توانست روزی پر از حس نشاط و ارزشمند بودن را به مددجویان دختر  هدیه کند و ساعاتی دور از دغدغه را فراهم آورد .

دختران معلول و کم توان جسمی در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز گرچه سهم زیادی از آرامش نداشته اند اما شناوردردریای محبت نیکوکاران  آرام می گیرند به امید روزی که درگرو پیشرفت علم و دانش سلامت خود را بازیابند .

این مراسم با حضور مدیران و مسئولین به همراه جمعی از توانخواهان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزارشد تا آسیبی متوجه مددجویان نباشد .