88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 جمعی از خادمین حرم مطهر رضوی در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با تشریف فرمائی پرچم متبرک به نام علی موسی الرضا ( ع ) به دیدار مددجویان آمدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛ جمعی ازخدام حرم مطهر رضوی صبح روز سه شنبه عشق را درطبق اخلاص گذاشته و میزبان مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک البرزشدند .

توسل یکی از اموری است که از صدر اسلام همواره مورد توجه مسلمانان قرارگرفته ، شاید این اعتقاد قلبی باردل را سبک کرده و دلهای شکسته را ترمیم می کند .

لذا گروه خادمین زیرسایه خورشید  بر پایه باورهای دینی،  به رسم همه ساله با حضور گرم خود و با تشریف فرمائی پرچم متبرک  به حرم مطهر رضوی علی موسی الرضا (ع ) چشم های منتظران را روشن کردند .

این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی بدون لمس پرچم متبرک با دوره گردانی و ذکر مرثیه خوانی درتمامی مراکز پنج گانه یاس ، نیلوفر ، رز ، لاله وگلها برگزارشد .

 همچنین همراهی مدیران و مسئولین مراکز به رسم مهمان نوازی از خادمین حرم مطهر رضوی تا ساعات پایانی بازدید ادامه داشت .این گروه  به رسم همه ساله نبات مشهد که متبرک به شهر مقدس مشهد است را سوغات آوردند و چشم های منتظر مددجویان را با حضور پر مهرشان منور کردند و دلهای خسته مددجویانی که فرسنگها از شهر مقدس مشهد دورهستند را به حریم امن ضامن آهو نزدیک کردند.

گفتنی است : خادمین حرم مطهررضوی با اهداء یک شاخه گل رز به تمامی کارکنان آسایشگاه از زحمات خالصانه آنان تشکر کردند، همچنین این گروه خدمت به مددجویان و سالمندان را از الطاف خداوند برشمردندو توفیق روز افزون خدمتگزاران واقعی را از خداوند منان مسئلت نمودند.