88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

چند اصله نهال به مناسبت روز درخت کاری در بوستان سالمندی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز کاشته شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز: چند اصله نهال به مناسبت 15 ام اسفند روز درختکاری با حضور مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز و جمعی از مدیران و کارکنان در محوطه بوستان سالمندی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز کاشته شد.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در این باره گفت : درختکاری در ایران دارای پشتوانه ‌ای از علایق ملی و سنت تاریخی است، تاریخ نشان می ‌دهد که ایرانیان باستان، جشن های خاصی داشتند و در این جشن ها به درختکاری پرداخته و به خاک و زراعت احترام می‌ گذاشتند .درخت کاری در ادیان و فرهنگ های مختلف جهان، درخت و درختکاری جایگاه خاصی دارد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز افزود: از اهمیت ایجاد فضای سبز و درختکاری همین بس که انسان در طول روز نیاز به چند ساعت آرامش در فضای آرام و ساکت دارد که این مهم با توسعه هر چه بیشتر فضای سبز مهیا می شود که می تواند موجب بالا بردن روحیه خصوصا در افراد دچار معلولیت و سالمند شود. همه تلاش ما، بر این اصل پایدار و برقرار است که بتوانیم محیطی سرزنده و شاداب جهت استفاده مددجویان در محیط آسایشگاه ایجاد نماییم و از این طریق کمکی شایان توجهی به بالابردن حس سرزندگی در این افراد انجام دهیم.

گفتنی است ساخت بوستان سالمندی، با هدف ایجاد مکانی ویژه، برای گذران اوقات فراغت سالمندان، تکریم، هویت بخشی و افزایش رفاه و رضایت آنها به همت معاونت عمرانی موسسه خیریه کهریزک و تیم اجرایی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در حال بهره برداری است.