88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 به مناسبت روز جهانی معلول جُنگ شادی در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برای معلولین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز:  صبح روز پنج شنبه به مناسبت گرامیداشت 12 آذرروز جهانی معلولین با حضور مدیر آسایشگاه ،معاونین ،برخی از اعضای شورای شهر محمد شهر و تعدادی از معلولین مراسم  جشنی درسالن رستوران آسایشگاه برگزار شد.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز در گفتگو با روابط عمومی  این مرکز ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولین با بیان اینکه معلولان مصداق بارز حکمت و رحمت خداوند هستند، افزود: هر ساله دوازدهم آذر روزی برای شادی بیش از 340 معلول توانمند این مرکز خیریه است که جُنگ شادی، همراه با جشن و شادی برایشان برگزار می‌شود.

دکتر افشین وجدانی روشن اضافه کرد: در این مرکز 340 معلول ضایعه نخایی و بیمار ام اس در کلاس های هنری و آموزشی شرکت و دست‌ساز های آنها در نمایشگاه عرضه و به فروش می رسد.

به گفته مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، در این مرکز همچنین ۱۰۳ کودک معلول ذهنی زیر ۱۴ سال نیز نگهداری می‌شود.

دکتر وجدانی در پایان اظهار داشت: معلولان چنانچه به حکمت برخی از توانشان کاسته ، به رحمت درهای بیشمار دیگری به توانمندی شان افزوده شده و این حکمت و رحمت را به نیکی بشناسیم و از توانمندی های پرمعنای آنها نیز بهره ببریم.

کریم قدیانلو عضو شواری شهر محمد شهر که به همراه آقایان عزیزی و اسکندری مهمان جشن بزرگ روز معلول بودند در گفتگوی با خبرنگار روابط عمومی آسایشگاه گفت: روز جهانی معلولین تبریک ندارد ولی یقینا فرصت بسیار مناسبی برای یادآوری حقوق افراد دارای معلولیت است. وی در ادامه از زحمات کادر درمان و مراقبتی تشکر و قدر دانی کرد و افزود: حقیقتا کهریزک قطعه ای از بهشت است و این بهترین حسن و فرصت برای ما اعضای شورای شهر محمد شهر است که همراه همیشگی و دوستدار واقعی این مجموعه باشیم و بتوانیم در راستای تحقق رسالت آسایشگاه خیریه کهریزک گام های مهمی را برداریم.

آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز از سال ۸۶ در محمدشهر، میزبان معلولان ضایعه نخایی، بیماران ام اس، کودکان معلول ذهنی و سالمندان است و این مرکز از طریق کمک های مردمی اداره می شود.