88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) ، آیین گرامیداشت روز مادر با حضور هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) در کشور به نام روز مادر نامگذاری شده است و در چنین روزی فرزندان با اهدای گل و هدایا به مادران خود این روز را گرامی می دارند اما در این بین مادرانی هستند که در حسرت دیدن فرزندان خود می باشند مادرانی که سال ها برای فرزندان خود زحمت کشیده اند و امروز خواسته یا ناخواسته شرایط روزگار آنها را از فرزندان خود دور کرده است.به همین منظور جشن با شکوهی با حضور مادران سالخورده و هنرمندان استان البرز در آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز برگزار شد.

علیرضا چاورای مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز گفت: در مراسم جشن میلاد بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا سلام الله علیها و روز مادر ، خانواده های سالمندان تحت مراقبت با اهدا شاخه گل، شادی دوباره به خود و مادرانشان هدیه کردند.

مدیر روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز با اشاره به مقام والای مادر افزود: اگر همه روزها را به نام مادر مُزَیّن کنند، باز هم کم است ،سعی شد امروز مراسمی درخور این مادران سالخورده برگزار شود و خوشحالیم که به لطف خدا و نیکوکاران امروز شرایطی فراهم شد تا قدردان محبت امانت های خدا در زمین باشیم.

چاواری اضافه کرد: به خاطر شرایط کرونا  و حفظ سلامتی این عزیزان سال گذشته شرمنده آنها شدیم و نتوانستیم جشنی که درخور این عزیزان است برگزار کنیم اما امروز با تلاش مجموعه کهریزک و نیکوکاران و البته حفظ شیوه نامه های بهداشتی جشن روز مادر را باشکوه تر از سالهای گذشته برگزار کردیم.

اهدای شاخه گل به مادران سالخورده با دستان پر مهر فرزندان و نیکوکاران، اجرای موسیقی زنده و هنرنمایی هنرمندان از جمله برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است در این جشن همچنین با هماهنگی های واحد روانشناسی و مددکاری آسایشگاه شرایطی فراهم شد که تعدادی از مادران که چند سالی بود در آرزوی دیدن فرزندانشان بودند فرزندان خود را در آغوش گرفتند.

اجرای موسیقی زنده با صدای مادران سالخورده آسایشگاه هم بخش هایی از این جشن بود.

گفتنی است دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه هم در پیامی ضمن تبریک خجسته سالروز ولادت حضرت فاطمه الزهرا(س) گفت: مادران گل هایی از بهشت هستند که نه فقط در زبان و ادبیات بلکه به معنای واقعی وظایف خود را انجام داده اند. مادران نقش بی بدیل و بی مانندی در این دنیا دارند که به راحتی نمی توان نقش مهم و بزرگ آنها را در پرورش فرزندان آینده هر کشوری نادیده گرفت.

آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز مجموعه ای مردم نهاد است که در سال 1386 فعالیت خود را آغاز کرده است  و در حال حاضر 170 سالمند زن در این مجموعه نگهداری و مراقبت می شوند.