88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

شهردار و اعضای شورای شهر محمدشهر به مناسبت هفته سالمند از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر محمدشهر، ضمن بازدید ازبخش های مختلف آسایشگاه خیریه کهریزک، پیرامون موضوعات مشترک آسایشگاه و شهرداری با دکتر افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه به گفتگو نشستند.

 مهندس صفری شهردار محمد شهر طی نشست صمیمی با مدیران آسایشگاه گفت: آسایشگاه خیریه کهریزک البرز یکی از مراکز شاخص استان و کشور محسوب می شود که به عنوان اولین و بزرگترین آسایشگاه سالمندان درخاورمیانه برای شهر محمدشهر و کرج یک المان ملی محسوب می شود اما بی شک همجواری با آسایشگاه سالمندان کهریزک موضوعاتی مشترکی را برای مدیریت آسایشگاه و مدیریت شهری در حوزه حمل و نقل، ترافیک، امور خدماتی و... ایجاد میکند که خوشبختانه شهرداری محمد شهر به عنوان متولی شهر در طول سال های گذشته تاکنون همکاری و مشارکت مناسبی جهت افزایش دایره خدمات با مدیران موسسه خیریه داشته است.

شهردار محمد شهر افزود: هم اکنون نیز شهرداری محمد شهر بر اساس رسالتی که برعهده دارد، از انجام هیچ یک از امور خدماتی و شهری جهت افزایش رفاه مراجعه کنندگان به آسایشگاه و ایجاد فضای مناسب برای فعالیت مدیران فرو گذار نیست.

در ادامه این نشست، دکتر  افشین وجدانی روشن مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز، ظرفیت ها، برنامه ها و اقدامات آسایشگاه را به طور اجمالی مطرح و به برخی از مشکلات مشترک آسایشگاه در حوزه مدیریت شهری اشاره کرد.

همچنین مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با شرحی جامع از خدمات در حال انجام، خدمت به سالمندانی که روزی محور و آبروی خانه خود بوده اند و امروز به هر دلیل ناتوان گشته و ساکن این خانه بزرگ شده اند را وظیفه ای حساس و سنگین برای یکایک کارکنان این مرکز بر شمرد.

گفتنی است اعضای شورای اسلامی و شهردار محمد شهر به مناسبت هفته سالمند از قسمت های مختلف آسایشگاه بازدید کردند و مهندس کورانی ریئس شورای شهر محمد شهر دقایقی با مددجویان این مرکز به گفتگو پرداخت و در ادامه افزود: این بازدید با هدف تکریم به مقام سالمندان، خدمت کردن به آنان و توسعه فرهنگ اخلاقی ارزشگذاری به بزرگان صورت گرفت.

کورانی اظهار کرد: توجه ویژه به معیارهای انسانی و ساماندهی بزرگ در ارائه انواع خدمات به سالمندان، معلولین و کودکان، نیاز به عزمی راسخ و توانایی های گسترده ای دارد که همگی یکجا و در یک نام خلاصه گردیده است .

رئیس شورای اسلامی شهر محمد شهر نیز با تأکید بر آمادگی کامل آن شورا برای همکاری با آسایشگاه خیریه کهریزک، تصریح کرد: برای همه اعضای شورای شهر و شهردار محمد شهر ثابت شده است که این مرکز بخش جدایی ناپذیر شهر محمدشهر است. موسسه ای که با موفقیت در عملکرد خود، نگاههای زیادی را در ایران و جهان به این شهر معطوف نموده است، این باعث افتخار همه ما و شهروندان محمدشهر بوده و هست .