88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سالمندان روزانه لاله آسایشگاه در جشنواره استانی قصه خوانی شرکت کردند  .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک : پنج نفر از سالمندان بخش روزانه لاله در جشنواره استانی قصه گوئی  در سالن میلاد محل برگزاری همایش ها  استان البرز شرکت کردند.

 

 واحد امور هنری در امر قصه گوئی سالمندان ،  پس از آموزشهای لازم .اقدام به ثبت نام 17 تن از سالمندان در جشنواره قصه گویی استان البرز نموده و از اجرای قصه گویی فیلم تهیه و به ستاد این جشنواره ارسال گردید و پس از بازبینی پنج نفر از سالمندان منتخب حضور،  در بیست و دومین جشنواره قصه گوئی  شدند..

یاسمین پی داودی مسئول امور هنری آسایشگاه خیریه کهریزک البرز گفت: سالمندان گنجینه ای از داستانها و حکایتهای زیبا را از گذشته تا کنون در سینه خود دارند .این داستانها نسل به نسل از پدر بزرگها و مادر بزرگها به فرزندان و نوادگان انتقال می یابد که شنیدنش خالی از لطف نیست . وی افزود: واحد هنری با هدف استفاده بهتر از نکات آموزشی  این داستانها که همان تجربیات ارزنده سالمندان است و هم به لحاظ آموزش وتوانبخشی شیوه صحیح قصه گوئی را برای سالمندان با آموزشهای لازم وکاربردی  در نظردارد . بدین منظور سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برای اولین بار در جشنواره قصه خوانی که در سطح استان البرز برگزار شد شرکت کردند . جشنواره از تاریخ نهم آبان آغاز شد و  سه روز متوالی ادامه یافت . سالمندان آسایشگاه در حضور هیئت داوران و تماشاگران  قصه خوانی را اجرا نمودند و در روز اختتامیه یازدهم مهر  پس از اعلام نتایج توانخواه  منیژه حسینی موفق به دریافت رتبه اول قصه گویی استان و معصومه آسایش موفق به دریافت مقام سوم قصه گویی استان البرز شدند و به صورت مستقیم به جشنواره کشوری راه یافتند.