88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

 اردوی یکروزه توسط خیرین آسایشگاه خیریه کهریزک البرزبرگزارشد

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ اردوی یکروزه توسط سرهنگ طاهری نیکوکار کهریزکی با هدف گذراندن روزی مفرح و ایجاد ساعاتی خوش ویژه مددجویان یاس مرکز نگهدای وتوانبخشی  شبانه روزی  بیمارن ام اس و ضایعه نخاعی برگزارشد.

 

یکی از دلایل ایجاد سرگرمی برای مددجویان لذت بردن و استفاده از اوقات فراغت است،  برگزاری اردوی یکروزه  یکی از این فعالیت های تفریحی است که علاوه بر گذراندن ساعاتی خوش حس نشاط و امید را در آنان زنده نگه می دارد .

سرهنگ طاهری که از خیرین این مرکز می باشد بیست نفراز مددجویان کهریزک  را به باغ  اختصاصی خود  واقع در صفا دشت دعوت کرد که به لحاظ شرایط آب و هوایی چشمگیر می باشد و با سرو نهار پذیرای این افراد شد .افرادی که شاید مجالی برای حضور در اماکن عمومی توسط خانواده هایشان ندارند. .  پرنیا طاهری روانشناس این مرکز گفت : این اردو با هدف افزایش تقویت روجیه ، بهبود ارتباط بین فردی در افرادی که به لحاظ حسمی و روحی آسیب پذیر هستند و ایجاد حس ارزشمندی برای مددجویان برگزارشد ،  تا علاوه بر ایجاد گذراندن ساعاتی شاد انگیزه و امید درآنان را تقویت کند .ایشان ضمن تشکر از سرهنگ طاهری درخصوص برگزاری این اردو افزود : لطف خیرین به این مجموعه باعث افتخار است همچنین کارکردن در این مجموعه را از افتخارات خود دانست .

در این اردو مددجویان احساس خرسندی و شادی  خود را ابراز داشته و ساعات خوشی را کنار یکدیگر گذراندند . این اردوی یکروزه حال و هوای خوشی را برای مددجویان رقم زد.