88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

رضا حیدریان قهرمان کشتی آزاد جوانان کشور از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ رضا حیدریان عضو تیم ملی کشتی جوانان، نفر سوم ارتش های جهان ،نفر سوم بازی های جاکارتای اندونزی و قهرمان چندین دوره مسابقات کشوری به همراه حسن لک دیگر کشتی گیر جوان کشورمان از آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز بازدید کردند.

 

حیدریان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: بار اولی بود که به کهریزک امدم،همیشه دوست داشتم به این مکان مقدس بیایم اما به دلیل تمرینات و مسابقات کشوری این امکان برایم امکان پذیر نبود.امروز از دوستانم ممنونم که این افتخار را نصیب من کردند تا به اینجا بیایم،اینجا روح انسان را صیقل میدهد.

قهرمان کشتی کشورمان که تحت تاثیر محیط کهریزک و بویژه بخش کودکان قرار گرفته بود اضافه کرد:خوشحالم به اینجا آمدم.این محیط مقدس است چرا که در اینجا کسانی زندگی میکنند که جایگاهشان نزد خدا عزیز است.لبخند این فرشتگان را هیچ وقت از خاطر فراموش نخواهم کرد واقعا اینجا بهشت روی زمین است.

حیدریان که برق چشمانش نشان از شادی و رضایت بود در این بازدید مدال قهرمانی خود را به گردن یکی از معلولان آویخت و دوبنده ورزشی خود را نیز به آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز اهدا کرد.