88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مسابقات سوپر لیگ کشوری بین دوازده استان با شرکت تیم هیئت کاراته استان البرز برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ،  صبح روز چهارشنبه مسابقات سوپر لیگ کاراته کشوری با حضور مهران یوسفی عضو  تیم هیئت کاراته استان البرز برگزارشد.

 

این مسابقات با حضور دوازده تیم از استانهای مختلف در ده نوبت با فواصل زمانی معین برگزار می شود . تیم داشگاه آزاد، تیم وین تک، تیم رعد پدافند ارتش نیز در این مسابقات شرکت داشتند .نتیجه نهایی این مسابقات در دوره آخر بازی که نهایتا در سه ماه آینده برگزار می شود اعلام می شود .

محل برگزاری این مسابقات سالن شهید افراسیابی است که با پخش زنده و حضورخبرنگاران صدا و سیما اطلاع رسانی شد و ورزشکاران را در جریان اخبار ورزشی قرارداد.

مهران یوسفی قهرمان کشوری  از پرسنل انتظامات آسایشگاه خیریه کهریزک البرز در خصوص اجرای مسابقات گفت : من عضو هیئت کاراته استان البرز هستم و برای چهارمین نوبت حضورخود را در سوپر لیگ کاراته ایران تجربه می کنم . وی گفت : سوپر لیگ ایران جزء با کیفیت ترین لیگ های منطقه به شمار می رود که شاهد حضور بازیکنان خارجی به همراه قهرمانان آسیا و جهان در لیگ ایران بوده ایم .امید است این تیم جوان و با انگیزه به نتایج قابل توجهی دست یابد .

لازم به ذکر است : مهران یوسفی به مدت چهارسال عضو تیم ملی کاراته ایران بوده که مدال طلا ونقره را در مسابقات بارها دریافت کرده ، .همچنین در سال نود و چهار مدال طلای مسابقات سوپر لیگ ایران را در تیم دانشگاه آزاد اسلامی به خود اختصاص داده است .

ندا فکری مسئول امور ورزشی آسایشگاه با بیان اهمیت و جایگاه ورزش و دستاوردهای آن در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به حمایتهای بی دریغ دکتر افشین وجدانی مدیریت آسایشگاه در تشویق و اعزام ورزشکاران اشاره نمود. وی  در ادامه اظهار داشت: آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با برنامه ریزی منسجم همواره با حضور پررنگ ورزشکاران در دو بخش مددجویان و پرسنل در انواع مسابقات و تورنمنت ها شرکت و رتبه های برتر استانی و ملی را کسب نموده است.

2242403a 86a8 4dfe 9f1b 66bc4d380034