88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن سالروز افتتاح بخش روزانه اتیسم با حضور مدیران ومسئولین کهریزک البرز برگزار شد.  

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ،  به مناسبت سومین سالروز افتتاح بخش روزانه آموزش و توانبخشی کودکان اتیسم جشنی در سالن آمفی تئاتر آسایشگاه با حضور مدیران و مسئولین این مرکز  به همراه خانواده های کودکان اتیسم برگزارشد .

 در آغاز دکتر افشین وجدانی مدیریت آسایشگاه ضمن توضیحاتی در خصوص اتیسم و خدمات روزانه این مرکز از همه مسئولین و مربیان آموزشی که در این حوزه فعالیت می کنند تشکر کرد.

 وی در ادامه افزود : اتیسم یک اختلال عصب ، رشدی است که در سه سال اول زندگی کودک نمایان می شود و از مهم ترین علائم تشخیص می توان به عدم برقراری تعاملات اجتماعی یا داشتن الگوهای محدود و تکراری کودک اشاره کرد .و با توجه به اینکه  از هر قشر وطبقه اجتماعی ممکن است فرزند اتیسم وجود داشته باشد خانواده ها را  به پذیرش واقعیت به منظورکمک به کودک دعوت کرد ..

در پایان این جشن کودکان اتیسم با اجرای تئاتر  لحظاتی آموزشها و مهارتهای  ارتباط کلامی و رفتاری را نشان دادند و خانواده ها اظهار داشتند که مسیر روبه رشدی را دربحث آموزشی کودکان خود شاهد هستند.

 شایان ذکر است : مرکز روزانه اتیسم  با کلاسهای آموزشی ، گفتار درمانی ، شن درمانی ، هیدروتراپی ، پت درمانی و ...  پذیرای بیش از پنجاه کودک اتیسم می باشد که روزانه به این مرکز مراجعه می کنند.