88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن روز جهانی معلول با حضور  جمعی از معلولان آسایشگاه برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز :  هر ساله در12 آذرماه  جشنی در آسایشگاه خیریه کهریزک  برگزار می شود این جشن با حضور مدیران و مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک به همراه جمعی از معلولین وخانواده های آنها  برگزارشد .

 

هدف از تعیین روز معلول ارتقاء رشد اذهان عمومی درباره معلولیت های مختلف و افزایش آگاهی هایی بوده ‌است که می‌بایست درتمامی جنبه‌های سیاسی؛ اجتماعی؛ اقتصادی و فرهنگی برای افراد معلول فراهم آید.

دکتر افشین وجدانی روشن مدیرآسایشگاه خیریه کهریزک البرز ضمن تبریک به جامعه معلولین  گفت :  گرچه معلولیت ناتوانینیست و معلولان توانایی بالقوه زیادی دارند که می توانند با عزم و اراده و خود باوری آنها را به بالفعل تبدیل کنند. اما روز جهانی معلول فرصت مناسبی است که  توجه ویژه ای به حمایت از این قشرشود و مشکلات در مانی ، اجتماعی ،اقتصادی آنان بررسی شود تا زندگی راحت تری داشته باشند وهمه سعی ما برآن است تا شرایط  رفاه مددجویان را با لطف خیریناین مجموعه فراهم آورده و به وضعیت  تغذیه ، بهداشت  هزینه  های درمانی و...رسیدگی کنیم .

  در این جشن گروه موسیقی  با اجرای موسیقی شاد لحظاتی شور و نشاط را به مددجویان هدیه کردند ،  همچنین اجرای تئاتر از دیگر برنامه های این مراسم بود که توسط معلولین برگزارشد .

گفتنی است در این مراسم حضور هنرمندان سینما و تئاتر به چشم می خورد . .لیلا اوتادی بازیگر مطرح سینما و تلویزیون  ضمن عرض تبریک به مناسبت این روز گفت :  خوشحالم که بعد از دوسال مجدد به دیدار مددجویان کهریزک آمده ام و حضور  در این جمع را از الطاف خداوند می دانم و امیدوارم همه افراد شاد و تندرست زندگی کنند و روزی شاهد آن باشیم تا گیتار زندگی معلولین نوای شاد خودر ا بنوازد .

این مراسم با پذیرائی از میهمانان و مددجویان  پایان پذیرفت .