88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

با حضور انبوهی از مردم فهیم و نوعدوست شهر، خانواده بزرگ کهریزک به استقبال از زمستان رفت.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک؛ در آخرین جمعه پاییزی و همانطور که پیش بینی می شد انبوهی از مردم و مهربان شهرمان به آسایشگاه خیریه کهریزک آمدند تا شادی آفرین ساکنین پر شمار این خانه بزرگ باشند.

 

در یکسو، خیرین همیشه همراه کهریزک با تامین ملزومات مورد نیاز برپایی جشن شب یلدا به دیدار پدر بزرگها و مادر بزرگها آمدند و در سوی دیگر گروههای مختلف هنری با کوک کردن ساز خود، شادی را به چشم انتظاران خویش ارزانی داشتند.

کمپین لبخند باران به سرپرستی فاطمه ثابتی، دیدار با مادربزرگهای بلوک نارون را مقصد مهرورزی های خویش قرار دادند، گروه سفیران عشق به سرپرستی مهسا جلیلیان ساختمان گل یاس – محل زندگی بیماران ام.اس – را انتخاب کردند و بالاخره شهبازی با جمع کثیری از دوستان هنرمند خویش به محل زندگی پدربزرگهای کهریزکی رفتند تا همه را با حضور پرمهر و عاطفه جمع پر شورشان شاد نمایند.

روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک با تقدیر بیکران از مردم نوعدوست و خدا باور شهر و دیارمان که همواره در کنار خانواده بزرگ و 1750 نفری کهریزک نقشی بی بدیل در زندگی بخشی و شادی آفرینی دارند، آرزوی بهترین رویدادهای زندگی برای یکایک خیرین بلند نظری دانست که میدانند باید به یاد سالمندان و معلولین باشند و در طول تمامی ایام سال نان آوران اصلی خانه آنان لقب گیرند.