88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

پایگاه جهادی شهید عاشری به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) نماهنگ بهار مهربانی را در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اجرا کرد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، به همت پایگاه جهادی شهید عاشری از حوزه 111 شهید مدرس کرج سرود نماهنگ مهربانی به مناسبت میلاد دومین اختر تابناک امامت و ولایت امام حسن مجتبی ( ع) اجراشد.

 

بدین مناسبت با رعایت طرح فاصله گذاری در حیاط مرکزی سایت غربی آسایشگاه با حضور مددجویان و بیماران ام اس و ضایعه نخاعی این گروه  به اجرای نما هنگ زیبایی به مناسبت میلاد با سعادت آن امام همام پرداختند .

این گروه به بهانه ولادت کریم اهل بیت ( ع ) به این مرکز آمده و در فرخنده میلاد با سعادت امام حسن ( ع ) سنت اکرام که سیره آن حضرت می باشد را با همراهی مددجویان و سالمندان دراین روز به جا آوردند.

 برگزاری مراسمهای مذهبی  وحضور خیرین در برپایی مراسم و اعیاد دینی از جمله میلاد  حضرت امام حسن مجتبی (علیهالسلام) دومین امام شیعیان جهان و سبط اکبر رسول مکرم اسلام به رسم همان احسانی که  بنابر روایتی از امام حسن مجتبی

  تأخیری در پیش و منتی در پس نداشته باشد بارها از سوی دوستداران و دلدادگان به خاندان مطهر اسلام در مناسبتهای مذهبی در این مرکز به چشم می خورد که حضور خود در فضای توسل و توکل ، پخش نذورات و....را کنار مددجویان از الطاف خداوند می دانند.در این روز دلهای  مددجویان و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت با ذکر دعا و صلوات به ماه ضیافت الهی گره خورد به امید آنکه مورد عنایت حضرت حق تعالی قرار بگیرند و لباس عافیت بپوشند .