88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک و  اعضای هیئت مدیره  از جمعی پرسنل خدوم  وکادر درمان آسایشگاه این مرکز با اهداء لوح تقدیر تشکر کردند .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ،صبح روز سه شنبه جمعی از اعضاء هیئت مدیره موسسه خیریه کهریزک  به همراه دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک برای بازدید به آسایشگاه خیریه کهریزک البرز آمدند.

 

در این  نشست اعضای هیئت مدیره به همراه دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک استان البرز  پیرامون شرایط کنونی مددجویان با توجه به شیوع  ویروس کرونا مذاکراتی انجام دادند دکتر وجدانی اظهار کرد:  برگزاری جلسات متعدد درخصوص پیشگیری  این ویروس با مدیران بخشهای درمانی تاثیر به سزایی درکنترل این ویروس به همراه داشته است .

این اعضاء همچنین در خصوص ساختمان رز که در چند ماه آینده افتتاح خواهدشد به گفتگو پرداختند تا مشکلات احتمالی برطرف شود . همچنین از ساختمان رز بازدیدکردند و پیرامون افراد و مددجویان واجد شرایط درلیست انتظار بستری ، به تبادل نظر پرداختند تا مسیر هموارتری برایشان فراهم شود.

سپس با قدردانی از پرسنل خدوم و زحمتکش بخش درمانی اعم از پزشک ، پرستار ، مراقبین و ... که در این شرایط کنونی با جان و دل خدمت رسان مددجویان هستند با اهداء لوح تقدیر تشکر کردند.

دکتر حسن احمدی مدیر عامل موسسه خیریه کهریزک در این بازید اذعان داشت :  همه امید ما برآن است که این روزهای کرونائی به اتمام برسد و با برگزاری جشن به مناسبتهای مختلف تقویمی ، تاریخی ، مذهبی شاهد شور و نشاط دوباره کسانی باشیم که چشم انتظار حضور خیرین هستند و قطعا این این روزها به لطف خدا تمام خواهد شد و زندگی دوباره جریان پیدا خواهد کرد