88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

سالمندان آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برای حضور در نمایشگاه نقاشی کشوری توانمندیهای خود را به عرصه نمایش می گذارند .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، دوران سالمندی و اوقات فراغت از دغدغه های کسانی است که به بازنشستگی رسیده اند و برای حفظ سلامت روحی و جسمی نیازمند فعالیت های روزانه ای هستند که علاوه بر پرکردن اوقات فراغت غذای روحشان تامین شود .

 

شرکت سالمندان و مددجویان بخش شبانه روزی و روزانه مرکز جامع لاله در کلاسهای مختلف هنری  زیر نظر مربیان این حوزه از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد بدین منظور سازمان بهزیستی نیز به منظور توانمندسازی افراد دارای معلولیت نمایشگاههای متعددی از هنرهای تجسمی برگزار می کند .

هدف از رویکرد این نمایشگاه که از بیست و ششم تیر ماه لغایت سی ویکم برگزار می شود معرفی توانمندیهای مددجویان در عرصه نقاشی و ایجاد انگیزه در آنان می باشد .

  لذا به منظور ایجاد  ذوق  و هنر طرح ابتکاری در ایجاد خلاقیت متریالی برای تابلوهای نقاشی برای شرکت در نمایشگاههای داخلی و کشوری در این مرکز به چشم می خورد . و برای حضور در دومین نمایشگاه نقاشی افراد دارای معلولیت شرکت داده خواهد شد .

 عارفی کارشناس هنری  در این خصوص گفت : برجسته سازی نقاشی توسط خمیر پاپیه ماشه نقاشی های  جدیدی بر روی بوم  را به وجود آورده که علاوه بر اینکه از خرده کاغذها دربخش استفاده می شود با کمترین متریال مددجویان را سرگرم کرده است زیرا این تابلوها قبلا با خمیر مل و خمیر تکسچر ساخته می شدکه هزینه بیشتری داشت  .وی گفت این تابلوها توجه و تمرکزمددجویان  را بالا برده و باعث دست ورزی در آنان می شود.