88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دومین جشنواره نقاشی کشوری  ویژه مددجویان  با نظارت سازمان بهزیستی برگزار می شود .

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، دومین جشنواره کشوری هنرهای تجسمی با برگزیده شدن آثار هنری  برتر مددجویان منتخب آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به مدت یک هفته از تاریخ بیست و پنجم تا سی ویکم تیر ماه با نظارت سازمان بهزیستی برگزار می شود .

 

  به تصویر کشیدن طبیعت و محیط  پیرامون با تابلوهای نقاشی که مفاهیم مختلفی را دربرمی گیرد علاوه برزیبائی اثر تابلو به دست مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک ذهنیت مددجویان را به تصویر می کشد و تاثیرات مثبت فراوانی بر ابعاد زندگی آنان دارد .

به مناسبت هفته بهزیستی دومین نمایشگاه نقاشی کشوری با حضور بیش از 1400 دواطلب آثار نقاشی در سطح کشور ، هفت نفر از مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک  با اثر هنرمندانه به حضور در جشنواره کشوری راه یافتند .

این جشنواره از تاریخ بیست وپنجم تیر لغایت سی ویکم تیر ماه برگزار خواهد شد و آثار نقاشی منتخب به ستاد برگزار کننده ارسال می شود .

ایمان قیاسی ، فریبرز اسدی ، مرضیه شعیبی ، مهدی حیدری ، حسین رجائی ، افروز بهرامی و محمد علی رستمی از برندگان و منتخبین آثار نقاشی برای حضور در این جشنواره هستند .

حضور آثار مددجویان در مسابقات  هنرهای تجسمی ذوق هنری را  بین افراد دارای معلولیت افزایش می دهد و علاوه بر ایجاد سرگرمی و  نشاط انگیزه آنان را برای یادگیری افزایش می دهد .

آثار  مددجویان با نظارت واحد امور هنری در این جشنو.اره راه یافته و برندگان نهائی این دوره برگزیده خواهند شد و به بیست نفر از هنرمندان تابلوهای زیبای نقاشی جوایزی اهداءخواهد شد.