88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن تولد رضا مددجوی نوجوان در بخش یاس آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزار شد

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ،  دوران کودکی و نوجوانی با توجه به حساسیت بیشتر و توجه به مراقبت و شکل گیری تربیت از اهمیت خاصی در این مرکز  بر خوردار می باشد و تولد رضا مددجوی شانزده ساله اهمیت به این موضوع را یادآور می باشد.

 

با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم ملاقاتهای مددجویان با خانواده و همچنین عدم حضور بازدیدکنندگان اهمیت به روحیه مددجویان با توجه به گذراندن اوقات فراغت از اهمیت خاصی برخوردار می باشد.

لذا  از دید روان شناسان تولد بهانه مناسبی است که  علاوه بر یادآوری حس ارزشمندی در یک فرد ، تاثیر بر همه ابعاد شخصیتی یک نوجوان را به دنبال دارد و ایجاد افزایش اعتماد به نفس مسیر مناسبی برای تربیت یک فرد تازه جوان فراهم کرده و  مددجویان نیز از این قاعده مستثنی نیستند .

مستقل بودن و خودکفا شدن در مناسبتهای خانوادگی ، آموزشی ، فرهنگی ، اجتماعی و موفقیت در دوران بزرگسالی بدون توجه به دوران نوجوانی و توجه به ابعاد شخصیتی یک فرد  ممکن نمی باشد .

روانشناسان مرکز یاس بر این اعتقادند تولد هر فرد روز ارزشمندی درتاریخ زندگی وی می باشد که یادآوری از سوی دیگران حس مفید بودن را در نوجوان تقویت می کند و بدین بهانه تولد رضا با حضور جمعی از مددجویان و اهداء هدیه از سوی مسئول بخش با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد .