88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مراسم عید سعید غدیر  با رنگ و بوئی متفاوت در آ سایشگاه خیریه کهریزک البرزبرگزارشد.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ،  عید سعید غدیر امسال به همت جمعی از نیکوکاران که در سایه کرونا هم  مددجویان را فراموش نکرده اند در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز پاس داشته شد .

 

عید غدیر که به عید اکبر معروف می باشد از بزرگترین اعیاد مسلمانان می باشد که از اهمیت خاصی برخوردار  است .

.این عید بهانه ای است برای شادی دل مددجویانی که خیرین در انتظار لبخند آنان هستند .

در این روز بزرگ به همت جمعی از بانوان نیکوکار پک هدیه از جمله کار ت اعتباری ، عطر و روسری ویژه صد نفر از مددجویان آسایشگاه در نظر گرفته شد که جاوید تنها خردسال بچه سید از این هدیه بی نصیب نماند .

ابراهیمی مسئول هماهنگی نیکوکاران بیان کرد  بانوان نیکوکار در تمامی اعیاد مذهبی و مناسبتهای تاریخی به رسم همیشگی حضوری فعال دارند  و در سایه کرونا نیز لطف خیرین شامل مددجویان می شود وی در ادامه  گفت : با اینکه نمی توانند به رسم همه ساله حضور فیزیکی داشته باشند اما حضور آنان به صورت آنلاین و مجازی در کمکهای مالی و معنوی همچنان  پابرجاست و برای آماده سازی این پک ها داوطلبانه حضور داشتند .

شادی دل مددجویان در جشن عید سعید قربان و ایجاد حس همدلی و توجه به مددجویان و بخشیدن لبخند زیبا به دلهای خسته مددجویان از برکات این عید بزرگ می باشد که به شکرانه سلامتی وتندرستی خود را موظف به انجام آن می دانند

همچنین در روز عید غدیر خیرین بیشماری با اهداء پک میوه و پذیرائی در این شادی سهیم شدند و کام مددجویان را با شیرینی و شکلات شیرین کردند .