88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

مدیران و معاونین آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به مناسبت روز پزشک  از دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز تشکر کردند.

 به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ، صبح روز شنبه جمعی از مدیران ، معاونین ، مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به مناسبت روز پزشک از مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز تقدیر و تشکر کردند .

 

این جلسه با پخش کلیپی آغاز شد  که زحمات کادر درمانی ، پزشکان ، پرستاران ، و همه کسانی که به نوعی خدمتگزار جامعه هستند را به تصویر می کشید . 

 همچنین در این جلسه دکتر افشین وجدانی ضمن تشکر از زحمات پرسنل درمانی که در این  روزهای کرونائی زحمات دوچندانی را متحمل شده اند سپاسگزاری کرد و افزود: تکریم مددجویان از اولویت های کاری این موسسه مردمی است و مدیران را درهمه امور کاری به حفظ شان و شئونات مددجویان و مراجعین دعوت کرد و ادامه داد:  به ویژه حال که این سعادت نصیب ماشده که خدمتگزار بیماران و دردمندان باشیم وظیفه سنگینی بر عهده مان می باشد .

در این دیدار ضمن تبریک حاضرین به دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک با اهداء هدایایی به رسم یاد بود این روز و خدمات ارزنده جامع پزشکی را گرامی داشتند .

در پایان سایر مدیران ، معاونین ،  مسئولین ، مددکاران و پرسنل بخشهای گوناگون این روز ارزشمند را به دکتر شهسواری  معاون سلامت و درمان آسایشگاه تبریک گفتند و سعادتمندی را از خدای عافیت بخش برایشان خواستارشدند .