88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جلسه معارفه وتودیع مدیر مرکز جامع ساختمان نیلوفر با حضور مدیران و معاونین برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  : صبح امروز با حضور دکتر افشین وجدانی  مدیر آسایشگاه، معاونین، مدیران و مسئولین مرکز نیلوفر جلسه معارفه مدیر مرکز ساختمان نیلوفر (مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان معلول)  برگزارشد.

 

  در این جلسه دکتر وجدانی ضمن تشکر از زحمات زارعی مدیر سابق ساختمان نیلوفر  با اهداء لوح تقدیر از ایشان تشکر کرد و وی را  به عنوان مدیرمرکز جامع  ساختمان جدید رز ،  مرکزنگهداری شبانه روزی  سالمندان زن معرفی کرد.

همچنین سنا رجبی که سابقه مسئولیت بخش کودکان معلول روزانه نیلوفر را به عهده داشت به سمت جدید مدیر مرکز جامع ساختمان نیلوفر انتخاب کرد .دکتر وجدانی در این جلسه گفت : جدیت و پشتکار ، دانش و مهارت از لازمه های مدیریت اصولی می باشد وی افزود: امیدوارم به دور از منیت و خودمحوری در کمال آرامش خدمتگزار سالمندان وکودکان باشید زیرا مددجویان این مرکز چشم امیدشان به ماست و همه سعی و تلاش ما این است که خدمتگزار واقعی باشیم و محیطی امن را فراهم کنیم  . وی افزود: باتوجه به شیوع کرونا سختی کار در این مرکز بیشتر شده و کادر درمانی اعم از پزشک ، پرستار، مددکار و...  به منظور پیشگیری مددجویان از کرونا زحمات زیادی را متقبل شده است  که جای تشکر دارد .این جلسه یک ساعت به طول انجامید