88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

از نویسندگان ماهنامه موسسه خیریه کهریزک در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  :  مراسم تقدیر و تشکر از نویسندگان مقالات  در ماهنامه موسسه خیریه کهریزک با حضور دکتر افشین وجدانی  مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد .

 

 نویسندگی و معرفی خدمات آسایشگاه خیریه کهریزک به سالمندان ، معلولین و کودکان با توجه به رشته های مرتبط کارشناسان و مسئولین این مرکز باعث آشنایی سایر افراد جامعه با خدمات پزشکی ،  آموزشی و توانبخشی ، دوران سالمندی، تغذیه  و .... می تواند به نوعی مثمر ثمر باشد .

دکتر افشین وجدانی ضمن تشکر از فعالین و نویسندگان ماهنامه  آسایشگاه خیریه کهریزک البرز اذعان داشت: نویسنده تنها برای خود نمی نویسد زیرا با قلم سحار خود نقش بارز و مهمی در شناخت یک جامعه و بررسی مسائل و مشکلات آن دارد و به نوعی زبان همه  افراد جامعه است که می تواند با قلم شیوای خود فرهنگ ، اخلاق ، مشکلات یک جامعه را بررسی کند .وی افزود: ماهنامه موسسه خیریه کهریزک با حضور کارشناسان مربوطه سعی درشناخت این مرکز و خدمات ارزنده آن داشته تا علاوه بر خدمات ارائه شده در این مرکز آموزش ، شناخت ، پیشگیری و درمان به موقع را در افراد جامعه به دنبال داشته باشد تا کمتر آسییب پذیری را در جامعه  شاهد باشیم .

در این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی انجام شد با اهداء لوح تقدیر و جوایز از نویسندگان ماهنامه تشکر شد .