88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

دورهمی وحافظ خوانی سالمندان خانه گلها با رعایت پروتکل های بهداشتی در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  ؛ دورهمی و حافظ خوانی سالمندان خانه گلها در آسایشگاه خیریه کهریزک به  منظور پرکردن اوقات فراغت با استقبال گرم سالمندان در حیاط مرکزی برگزار شد.

 

دوران کرونا با توجه به عدم برگزاری جشن ، بازدید ، ملاقات و ... زندگی تمام افراد به ویژه سالمندان را تحت الشعاع قرارداده است .ساختمان خانه گلها در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  با نظارت مستقیم مدیر امورروانشناسی با برنامه های خاصی به منظور ایجاد سرگرمی ، هیجان ، تفریح سالم برخورداراست که یکی از آنان کتاب وکتاب خوانی است .

اردشیر زرشکی مدیر امور روانشناسی آسایشگاه گفت :  این دورهمی در جهت تقویت فرایندهای شناختی و حافظه سالمندان به منظور بهبود خلق و خوی آنان با توجه به ایام کرونا و قرنطینه برگزارشد تا علاوه بر سرگرمی کاهش پسرفت شناختی در  سالمندان را به دنبال داشته باشد .

خواندن غزلیات حافظ از دیرباز در دورهمی ایرانیان از اهمیت خاصی برخوردارمی باشد که با برگزاری این دورهمی در حیاط مرکزی ساختمان گلها ، خواندن غزل های زیبای حافظ علاوه بر حفظ فرهنگ و ادب پارسی ساعاتی شاد را به سالمندان هدیه داد . این  برنامه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی انجام شد.