88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

به مناسبت هفته جهانی سالمند نمایشگاه آثار وصنایع دستی مددجویان در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز  ؛  نمایشگاه هنرهای دستی سالمندان در زمینه ای قالی بافی ،صنایع دستی،  نقاشی ، منبت کاری ، ساخت دستبند و زیور آلات به مناسبت هفته جهانی سالمند در آسایشگاه خیریه کهریزک البرزبرگزارشد .

 

یکی از نیازهای دوران سالمندی توجه ، حمایت ، افزایش حس اعتماد به نفس ، پرکردن اوقات فراغت ، زندگی شاد و سالم است که در هفته جهانی سالمند در این مرکز با اعمال برنامه های از پیش تعیین شده همراه است .

هفته سالمند و اهمیت به دوران سالمندی دلیلی بر برگزاری نمایشگاه داخلی آثار و هنرهای دستی مددجویان است که آثار هنری سالمندان در این نمایشگاه به معرض دید گذاشته شده است  .

یکی از دغدغه های دوران سالمندی تنهایی یا گذراندن اوقات فراغت است و شرکت درکلاس های هنری می تواند علاوه بر پرکردن اوقات فراغت سالمندان  افزایش حس نشاط و مفید بودن را درآنان تقویت کند .

سالمندان بخش روزانه و شبانه روزی با شرکت درکلاسهای آموزشی ، ورزشی ، روانشناسی ، هنری علاوه  برگذراندن

اوقات فراغت و تاثیر مستقیم برجسم و روح سالم می توانند با شرکت آثار خود،در نمایشگاه صنایع دستی منبع درآمدی نیز داشته باشند .

استقبال بیشماری از سالمندان برای حضور درکلاسها گواه برآن است که یادگیری ، آموزش ، توانایی در انجام فعالیت های

اجتماعی و امور هنری در افزایش اعتماد به نفس آنان بی تاثیر نیست همچنین بحث تشویق و تائید از سوی جامعه  نیز تاثیر به سزایی در حس مفید بودن و توانمند بودن آنان دارد .

فعالیت هایی که بدون شک دغدغه های زندگی را کمرنگ تر می کند زیرا سالمندان ساعاتی شاد را درکنار دیگر همسالان خود تجربه می کنند .