88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

خیرین و نیکوکاران و دوستداران امور خیر خواهی درتامین  نیازهای ضروری مددجویان یاریگر آسایشگاه خیریه کهریزک البرزشدند.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ نیکوکاران با اهدای لوازم بهداشتی و وسایل ضدعفونی کننده برای تامین نیازهای ضروری مددجویان باهمت والایشان یکبار دیگر نگاهشان را به سوی آسایشگاه معطوف کردند.

 

کمک خیرین و نبکوکاران به رسم آئین مهرورزی که از دیرباز درفرهنگ ایران زمین وجود داشته در این روزهای کرونائی  فراموش نشده است و اقلام بهداشتی وضد عفونی  کننده  مورد نیازمددجویان با اهدائی خیرین از سراسر ایران در حال تامین است  .

 وزیری مدیرامور پشتیبانی شهرداری تهران با اهداء محلول ضدعفونی کننده دست ، سطوح ، ماسک ، دستکش ، تب سنج  نشان داد که گرچه نمی توان به دلیل شیوع ویروس کرونا برای بازدید در این مرکز حضور داشت اما همراهی وهمدلی در روزهای سخت کرونائی فراموش نشده است .

 رمضان وزیری وبرادران شهیدان وزیری  به همراه جمعی از خادمین حسینیه شهدای کرج این اقلام را با حضورشان به این مرکز تقدیم کردند.

رمضان وزیری اذعان داشت : مشتاق بودیم که به دیدار مددجویان بیائیم اما می دانیم که با توجه به دستورالعمل های تعیین شده ستاد مبارزه با کرونا این امرمیسر نمی باشد و امیدوارهستیم که با اتمام این روزهای سخت بتوانیم با حضورمان همراه وهمدل مددجویان باشیم .