88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

از منتخبین برتر در مسابقات ورزشی جام حافظان سلامت و داستان نویسی  مجازی با محوریت کرونا و قرنطینه درآسایشگاه خیریه کهریزک البرز  تقدیرشد.

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز :  صبح روز پنج شنبه با اهداء لوح تقدیر از  تلاشگران حوزه ورزشی و

هنری در مسابقات داستان نویسی و خاطره نویسی با محوریت کرونا قرنطینه و مسابقات ورزشی جام حافظان سلامت تقدیر شد.

 

در این مراسم به نفرات برگزیده مسابقه داستان نویسی و خاطره نویسی که ویژه مددجویان و پرسنل آسایشگاه برگزارشد به نفرات برتر  که مقام اول تا سوم را به خود اختصاص دادند با اهداء  لوح تقدیر و جوایز  قدردانی شد .

همچنین از برندگان در حوزه ورزش در رشته های  دارت ،  تنیس روی میز ، طناب زنی و روپایی که مقام اول تا سوم را کسب کردند نیز تقدیر و تشکر شد .

این جوایز توسط دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه  خیریه کهریزک البرز و دکتر شهسواری معاونت سلامت و توانبخشی به برندگان اهداء شد  .

دکتر افشین وجدانی در این خصوص گفت :  هنر و ورزش از دیرباز در جامعه ما علاقه مندان خاصی را به خود اختصاص داده و در این مرکز حضور افراد معلول در رشته های مختلف ورزشی یا هنری و شرکت مستمر مددجویان در کلاسهای هنری نشان

از آن است که هنر در فرهنگ ایرانی جایگاه خاص خود را دارد  و امیدوار هستیم که بیش از بیش افراد در امور فرهنگی و هنری شرکت داشته باشند .

دکتر شهسواری معاون سلامت و درمان با بیان این نکته که قدردانی از ورزشکاران موفقیت های بالاتر و ارتقاء سطح ورزش و سلامتی را به دنبال دارد خاطر نشان کرد : در این مرکز که سالمندان و مددجویان تحرک کمتری دارند تلاش برآن است تا توانائی جسمانی مددجویان و سالمندان را با برگزاری مسابقات گوناگون افزایش دهیم .

در مسابقات ورزشی جام حافظان سلامت حضور دو نفر معلول روزانه این مرکز که داوری در رشته تنیس روی میز راعهده دارشدند  حاکی از  اهمیت به معلولین  و توانمندی معلولین در کسب مهارتهای ورزشی و داوری است که با تلاش دست اندرکاران حوزه ورزش حاصل شده است  .      

در این روزهای کرونائی گرچه زندگی تمام افراد جامعه و مددجویان تحت الشعاع قرار گرفته اما به منظور  ایجاد سرگرمی ، کاهش طنش ،  اضطراب و ایجاد انگیزه سالم در افراد به ویژه توانخواهان اهمیت به حوزه ورزش با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بیش از بیش مورد توجه مسئولین این حوزه  قرار گرفته است .