88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جمعی از مدیران  بانک ملت در شب میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار  با اهداء اقلام بهداشتی همراه مددجویان آسایشگاه خیریه کهریزک شدند .

 

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز ؛  بازدید مدیر روابط عمومی بانک ملت و هیئت همراه با همراهی و همدلی خانواده بزرگ آسایشگاه خیریه کهریزک در شب میلاد با سعادت حضرت زینب سلام الله علیها به بار نشست . 

صابریان مدیر روابط عمومی بانک ملت و هیئت همراه در شب یلدا با اهداء لوازم بهداشتی اعم از گان ، ماسک، مایع ضدعفونی کننده دست و سطوح به این مرکز سهمی در همراهی مددجویان در شب یلدا بلندترین شب سال داشتند .

 صابریان در این بازدید گفت : خوشبختانه امروزه فرهنگ  همه مردم به سمتی رفته  که برای انجام امور خیر و کمک به نیازمندان، به صورت خودجوش اقدام می کنند و نیازی به دعوت نمی باشد و ما به رسم همیشگی وظیفه خود دانستیم که باردیگر عشق  ورزی به مددجویان را تجربه کنیم زیراکمک به همنوع همیشه در سرشت انسانها  نهاده شده و  افراد با خدمت رسانی  به نیازمندان روح خود را ارتقاء می دهند .

حضور نیکوکاران خودجوش به منظور مهرورزی به نیازمندان آسایشگاه خیریه کهریزک از دیرباز وجود  داشته است . این مرکز حضور خیرین را به منظور کارهای گوناگون در گروهای داوطلبی آموزشی ، خدماتی ، تفریحی ، کمکهای مالی و... ارج می نهد

به دلیل شیوع ویروس کرونا گرچه نیکوکاران بانک ملت برای بازدید به بخشهای درمانی نرفتند اما عطر شکوفه های همدلی آنانهمراه  همیشگی مددجویان بوده است .