88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات

جشن  خداحافظی با سال 1399 در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز برگزارشد .

به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛  جشن خداحافظی با پایان سال 1399 و روزهای سخت و سرد کرونائی  با حضور مدیران و مسئولین به امید بهاری سرسبز در سوئیت سالمندی گلها برگزارشد .

سوئیت سالمندی گلها مرکز نگهداری و توانبخشی شبانه روزی سالمندانی است که از نیکوکاران و خیرین این مرکز هستند و همانند سایر بخش ها در سال گذشته به دلیل  شیوع ویروس کرونا از موهبت جشن و سرور دور شده بودند .

با ایجاد شرایط نسبی  و واکسینه شدن  در این مرکز ، به منظور استقبال از سالی جدید جشنی با حضور سالمندان در این ساختمان برگزارشد .
اجرای گروه موسیقی در این روز به همراه رقص و پایکوبی ساعاتی  پر از عشق و امید به آغاز بهاری سرسبز را به سالمندان هدیه کرد.

 در ایران به رسم همیشگی  خداحافظی در مناسبتهای اجتماعی جایگاه خاص خود را دارد ، خداحافظی با پایان سال  نیزیکی از این آئین ها ست که توانسته خداحافظی با تمام خاطرات خوب و بد ، بخشش دیگران و خانه تکانی دلها را به تصویر بکشد.

 جداشدن  از زمستان  به امید روزهای  سرسبز جایگاه خاصی در آئین استقبال از بهاری زیبا  دارد و امسال نیز جا دارد برای اولین بار به سبد آرزوهایمان چیزی اضافه کنیم و آرزو کنیم در این زمستان برای همیشه با ویروس کرونا خداحافظی کنیم و تمامی سختی های این دوران را به فراموشی بسپاریم .