88310688 (9821+)

جدیدترین مقالات


چیدمان سفره هفت سین نوروزی استقبال از بهاری سرسبز را در آسایشگاه خیریه کهریزک البرز روایت می کند .
به گزارش روابط عمومی آسایشگاه خیریه کهریزک البرز؛ صبح امروز دکتر افشین وجدانی مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک البرز به همراه جمعی از مدیران و معاونین این مرکز برای بازدید از سفره های هفت سین بهاری به ساختمانهای لاله ، رز ، یاس ، گلها و نیلوفر رفت .
چیدمان سفره هفت سین معمولاً چـند ساعت به زمان تحویل سال جدید آماده استقبال از بهار است که چیدمان های زیبا با طرح های مدرن ، سنتی را به خود اختصاص داده است و پپیشاپیش مددجویان را برای استقبال از بهاری سرسبز آماده می کند.
دکتر افشین وجدانی دراین بازدید ضمن تبریک پیشاپیش به مددجوبان و سالمندان سالی سرشار از امید ، سلامتی ، برکت را آرزو کرد و از زحمات یکساله خدمتگزاران در بخش های درمانی تشکر کرد .
وی افزود : سفره هفت سین که در آن سبزه ، سنجد ، سماق ، سیب سرخ ، سکه و سیر وجود دارند هرکدام نمادی از سنبل عشق ، برکت ، شادی ، تسلیم و رضا ، صبر و بردباری است و امیدوارم درسال جدید هرکدام جای خاص خود را در زندگی شما داشته باشد .
سفره های زیبا در این مرکز هر کدام از رنگ و چیدمان خاصی برخوردار بود که آئینه و قران به همراه تنگ ماهی های کوچولو نیز قداست و پاکی این آئین ملی را به تصویر می کشید .
عکس یادگاری در کنار سفره های زیبا نوید بخش ، انتظار بهاری سبز است که دعا ی مقلب القلوب و الابصار حال دل همه مسلمانان را به بهترین حال مبدل کند .